“Magiskt”

Rankad som nr 2 av 34 Friluftsaktiviteter i Puerto Viejo
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Badrum, Skåp/förvaring, Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn, Anpassat för rullstol
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Grymt trevliga två timmar! Detta är ett rescue center som ger vilda djur omvårdnad de behöver för att bli frisläppta. Djuren kommer från försök till utsmugglade djur, vanvårdade/misshandlade djur, olagliga djur att ha som husdjur, påkörda djur, ungar som tappat/förlorat mamman. Otroligt engagerade guider som ger så många berättelser och kunskaper om de enskilda individerna.

Tack Engwalls

Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Besök väldigt gärna Jaguar Rescue Center. Vilka otroligt duktiga guider och volontärer. De berättar mycket utöver ren fakta och har stort personligt engagemang.

Tack Agneta L
Omdömet skrevs 4 mars 2017 från mobil enhet

Besök gärna detta center som gör ett jättebra jobb för djuren. Höjdpunkt i Puerto Viejo. Vi cyklade från staden och passade på att besöka några stränder.

Tack Hanna Å
Omdömet skrevs 8 februari 2017 från mobil enhet

Vi hängde med på den engelsktalande gruppen. Guiden var superduktig och engagerad. Det är verkligen inget zoo men man får se massor av djurarter och lära sig en del också. Spännande att se hur de räddar och tar hand om djuren.

Tack Katarina B
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Vi fick en superduktig guide på vår tur och hela familjen var så nöjd med detta besök. Vi fick se sengångare på nära håll, även apor och krokodiler.
Missa inte Jaguar Rescue center i Cocles!

Tack mariea886

Resenärer som tittade på Jaguar Rescue Center tittade också på

Puerto Viejo, provinsen Limon

Besökt Jaguar Rescue Center? Berätta vad du tyckte!