“Mysigt och väldigt god mat”

Green Papaya Taco Bar
Rankad som nr 16 av 228 Restauranger i Tamarindo
Kök: Mexikanskt, Bar, Café
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang som ligger lugnt till bakom huvudgatan. Man kan välja att sitta ute eller inne. Ute kan man sitta i gungor om man vill. Åt en Ceviche (lokal rätt) och taco med scrimps. Mycket goda räkor. Båda rätterna var utsökta! Många vegetariska rätter på menyn. Restaurangen tar bara kontant betalning!

Tack Nils V

Omdömet skrevs 10 mars 2016 från mobil enhet

Vi åt fisktacos och räktacos -fantastiskt gott och stora portioner! Bra service, trevlig personal! Kul idé med gungor vid borden ute :-) Det var dock fullt där så vi satt inomhus.

Tack Jezzie69
Omdömet skrevs 26 januari 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god taco med biff som var som pulled pork och rejält tilltagna portioner fick man också. Blir att prova det stället en gång till innan semestern är slut.
En rolig sak var att vissa fick sitta i gungor.

Tack Sami B
Omdömet skrevs 31 december 2015 från mobil enhet

Helt klart värt den lilla extra avstickaren från strandstråket. God mat och extra goda drycker. Snabb, trevlig och exakt service. Serveringspersonalen pratade bra engelska, allt rätt. De negativa skulle kunna vara priset på ca 160 SEK/pers inkl. dryck, som Tamarindo i övrigt, alltså dyrt.
Kött tacos var inte köttbitar likt kycklingen utan av typen pulled pork, lite av en överraskning med ändock en mycket bra smak. Den starka kryddsåsen var fantastiskt bra, stark och god.

Tack Thomas P
Omdömet skrevs 20 augusti 2015 från mobil enhet

Mahi mahi-tacos! Bara prova dem. Så himla gott! De hade på någon vitlökssås, och sen toppar man med chili. Typ godaste jag någonsin ätit. Sedan skall man testa deras chocolate lava cake. GALET gott! Deras mojitos är inte fel heller. Att man sitter på gungor och äter är bara skojigt.

Jag kan verkligen rekommendera stället!!!

Tack Jennifer0615

Resenärer som tittade på Green Papaya Taco Bar tittade också på

Tamarindo, provinsen Guanacaste

Besökt Green Papaya Taco Bar? Berätta vad du tyckte!