“4 st”

Kök: Sushi, Italienskt, Från Medelhavet, Modernt
Bra för: Familjer med barn, Barhäng, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Under en och samma dag åt vi 2 gånger på Gusto Beach, en trevlig restaurang/ bar som ligger på beachen. Till lunch beställde vi Dorada med ris och sallad och till middag Mahi Mahi och Bara så ni vet så är Mahi-Mahi samma som Dorada enligt servitrisen men då att den serverades helt annorlunda och det lät då ok. I Hawai kallas den Mahi Mahi men från Columbia och bortåt kallas den Dorada. Det finare namnet Mahi Mahi genererar ett högre pris på maträtten bara. Den serverades med coscos och grönsaker enligt servitrisen men grönsakerna var knappt synliga i en simpel liten rundel coscos på ca 6-8 cm i diameter en ytterst liten portion. Fisken serverades stekt/ grillad på exakt samma sätt som på lunchen 2 ok bitar. Desserten med glass och rom var också försvinnande liten, den nästan smälte bort innan den var slut. Stället ligger trevligt och där är trevligt att sitta.

Tack Gunilla L

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Fräscht och god mat. Goda drinkar och trevlig personal! Mest coolt på kvällen med belysning och chill inredning. En middag för fyra med drinkar o öl kostar dryga tusenlappen.

Tack Anna T
Omdömet skrevs 4 januari 2018

Läget är i toppklass, personalen är uppmärksammad på sina gäster och maten håller väldigt hög kvalitet, ovanligt när en restaurang har ett sådant toppläge där alla turister går förbi. Prova speciellt deras Gusto Tina Tartar!

Tack Joakim F
Omdömet skrevs 25 december 2017 från mobil enhet

Ligger perfekt på Samaras strand. Har solstolar och parasoller att låna om man beställer dricka under dagen. Fantastisk goda fruktdrinkar, lunch och middagar! Njöt tre dagar av deras service under julhelgen och bokade även in oss för middag på julafton. Mysigt att sits vid stranden och äta. Att tänka på: de tar bara kontanter!
Väl värt ett besök!

Tack JessicaM7978
Omdömet skrevs 3 april 2015

Bra restaurang nära stranden. Jag åt en helt fantastisk tonfisk, rekommenderar den varmt. Även övriga rätter fick bra betyg av mina vänner.

Tack Bodil R

Resenärer som tittade på Gusto Beach tittade också på

Playa Samara, provinsen Guanacaste

Besökt Gusto Beach? Berätta vad du tyckte!