Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
107 US$
HIExpress.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
77 US$
70 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
75 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Hotel II Millenium(Alajuela)(Mycket prisvärt!)
55 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
Boka nu, betala på plats
25 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Bar/lounge
Pura Vida Hotel(Alajuela)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
134 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Airport Gardens(Alajuela)
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
79 US$
Booking.com
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
256 US$
198 US$
Booking.com
Se erbjudande
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
173 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Omdömen (1 575)
Filtrera omdömen
1 577 resultat
Medlemsbetyg
881
521
125
21
29
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
881
521
125
21
29
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 577 omdömen
Omdömet skrevs 17 april 2016

Vi bodde en natt på detta hotell innan vi skulle lämna Costa Rica. Hotellet ligger perfekt nära flygplatsen och transfer ingick. Sängarna var enorma och mycket sköna. Personalen hjälpte oss att beställa pizza till rummet. Kan verkligen rekommendera detta hotell.

  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack mariaojohan
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marjorie E, Guest Relations Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hampton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marjorie E, Guest Relations Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marjorie E, Guest Relations Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hampton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marjorie E, Guest Relations Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen