Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 607)
Filtrera omdömen
1 607 resultat
Medlemsbetyg
898
530
129
21
29
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
898
530
129
21
29
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 607 omdömen
Omdömet skrevs 17 april 2016

Vi bodde en natt på detta hotell innan vi skulle lämna Costa Rica. Hotellet ligger perfekt nära flygplatsen och transfer ingick. Sängarna var enorma och mycket sköna. Personalen hjälpte oss att beställa pizza till rummet. Kan verkligen rekommendera detta hotell.

  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack mariaojohan
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marjorie E, Guest Relations Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hampton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marjorie E, Guest Relations Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marjorie E, Guest Relations Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hampton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marjorie E, Guest Relations Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen