“Kinamat med modern twist”
Omdöme om Hakkasan

Hakkasan
Boka med OpenTable
Hakkasan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 13 av 17 570 Restauranger i Shanghai
Kök: Kinesiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Bund
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Mycket god mat med väldigt bra service. Vi bokade på nätet och det fungerade bra. Ganska dyrt. Jämför man med svenska priser så kostar det som en bättre svensk restaurang. Vår nota för två personer slutade på drygt 2000 skr då var det med en flaska av deras typ billigaste vin som gick på drygt 600 skr. Kan absolut tänka mig att äta där igen.

Tack Zigge62

Omdömet skrevs 5 april 2017 från mobil enhet

Bästa ankan så här långt! Anka med kaviar är det du vill beställa här. Avspänd stämning och utan vita dukar men ändå med klass.

Tack JonasHaggqvist
Omdömet skrevs 16 oktober 2016 från mobil enhet

Ett ställe som måste besökas, matupplevelse av en massa olika maträtter som man kan dela på. Ligger på Bundchen.

Tack Lotta S
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Dyrt men du får vad du betalar för. Toppklass på mat, drinkar, läge och service. Värt ett besök om du ska fira något extra.

Tack Mika M
Omdömet skrevs 26 mars 2016 från mobil enhet

Hakkasan serverar det bästa ifrån de asiatiska köken. Alla rätter vi åt smakade underbart, men missa inte ankvårrullarna eller deras innovativt dimsum. Drinkarna är välgjorda, börja gärna i baren med utsikt över the Bund och Pudongdistriktet. Personalen är uppmärksam och hjälpsam i valet av rätter. Toaletterna är mycket fräscha, även om dörren väger ett ton. Den här restaurangen dyr men prisvärd. Hit går jag gärna igen.

Tack Max H

Resenärer som tittade på Hakkasan tittade också på

Shanghai, Shanghai Region

Besökt Hakkasan? Berätta vad du tyckte!