“Bra service och supergott”

Din Tai Fung (Nanjing West Road)
Rankad som nr 22 av 17 449 Restauranger i Shanghai
Kök: Street Food
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Jing'an
Omdömet skrevs 27 april 2017 från mobil enhet

Lite svårt att hitta hit men ligger precis brevid hotellet ritz. Jättegott och bra service. Mkt bra vegetariska alternativ och personalen kan bra engelska! Något dyrare prismässigt men värt varenda krona baserat på helhetsintrycket!

Tack linda T

Omdömet skrevs 22 februari 2016 från mobil enhet

Detta ställe ligger vid Ritz-Carlton men har betydligt fler kinesiska gäster än västerlänningar. Helt underbara smaker. Allt lagade till perfektion. Dumplingar av olika slag som bjuder på fantastiska smaker. Hairy crab kött i dumplingar eller i andra tillagningar är underbara. Bra och trevlig service. Toppenkväll.

Tack Mikael O
Omdömet skrevs 18 november 2015 från mobil enhet

Mycket fräsch och välkomnande restaurang. Utmärkt och snabb service och glad personal. Maten var riktigt god med härliga smaker. Fantastiska dumplings.

Tack Malin G
Omdömet skrevs 9 september 2015

Klart bäst dumplings jag ätit. Bra priser trevlig personal och service. rent snyggt när The Portman.

Tack Peter H
Omdömet skrevs 29 april 2015 från mobil enhet

En mycket trevlig restaurang med hög klass i lagom prisklass. Fantastisk variation på dumplings som var helt fantastiska. Superbra service och vi fick en minnesvärd kväll på denna koreanska kedje-restaurang.

Tack Lena S

Resenärer som tittade på Din Tai Fung (Nanjing West Road) tittade också på

Shanghai, Shanghai Region

Besökt Din Tai Fung (Nanjing West Road)? Berätta vad du tyckte!