Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (623)
Filtrera omdömen
623 resultat
Medlemsbetyg
271
234
81
23
14
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
271
234
81
23
14
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 623 omdömen
Omdömet skrevs 26 mars 2016 från mobil enhet

Bodde här i 3 dagar. Ligger lite off i förhållande till Shanghai city center. Rummen är relativt stora och välstädade, men har heltäckningsmatta (inget för allergiker) och duschutrymme med renoveringsbehov. Hotellet är stort och opersonligt. Lobbybaren har lite enkel mat, dyrt och inte så gott. Även buffén är lite halvtaskig, det fylls helt enkelt inte på. Bästa alternativet för mat på hotellet är kinesrestaurangen på 2 våningen. Gymmet har ovanligt mycket utrymme för ett hotellgym och maskinerna är moderna. Poolen är helt ok. Vid check in menade receptionen att vi skulle lämna en dag tidigare än vad vår reservation visade. Det tog tid att fången att acceptera att hitta en lösning där vi inte skulle betala extra, en sådan diskussion är inte värdig ett Marriott. Skulle endast välja detta hotell igen ifall jag behöver befinna mig i Hongqiao.

Bodde här: mars 2016, reste i arbetet
Tack Max H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Raymondxu001, Director of Rooms på Shanghai Marriott Hotel Hongqiao, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2016
Google-översättning

Dear Max H

Thank you for having chosen Shanghai Marriott Hotel Hongqiao for your recent stay and taking the time to share your comments through the trip advisor.

Our endeavor is to make you feel warm, comfortable and part of Marriott family. But hotel still found some issues were not met your expectation at your stay which we all sincerely regret and apologize to you.

We were very pleased to learn from comments that you shared to us, and would also like to personally thank you for your valuable comments to help improve our service and make guest travelling more brilliantly.

At the same time, I assure all the hotel facilities like carpets & shower will be emphasized to all our housekeeping team members. As well, hotel will do a thoroughly renovation since the middle of 2016, hope you will find hotel new image soon.

For the front desk part we had already briefed to all team members, all staff should help guest with reservation changing instead of keeping guest to solve it.

Please do not hesitate to contact me personally prior or upon your next visit, if I can be of help or if you would like to share your ideas that would help us to make your future stays with us even more enjoyable.

Respectfully yours,

Raymond Xu
raymond.xu@marriott.com
Director of Rooms

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 mars 2016

Trevligt hotell som har det man behöver. Relativt smidigt att ta sig till de centrala delarna av Shanghai med hjälp av tunnelbanan som bara ligger något kvarter bort. Bra frukost buffé och trevlig miljö.

Bodde här: april 2015
Tack Theo800
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Raymondxu001, Director of Rooms på Shanghai Marriott Hotel Hongqiao, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2016
Google-översättning

Dear Theo800

Thank you for staying with us during your recent visit to Shanghai and your comments through the trip advisor for Shanghai Marriott Hotel Hongqiao is much appreciated.

I would like to take the opportunity for recognizing the efforts of my colleagues; it was a pleasure to convey your comments to them. I will be a definitely a motivation to all our service team to make guest travel brilliantly.

Furthermore, we would like to thank you again for your valuable comments and we look very much forward to welcoming you back possibly in nearly future. Please feel free to contact me directly if we could be of any assistance.

Yours Sincerely & Best Regards,

Raymond Xu
Director of Rooms
raymond.xu@marriott.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 3 dagar sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 5 dagar sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SHAQIManagementTeam, Manager på Shanghai Marriott Hotel Hongqiao, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 augusti 2017

  • Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Raymondxu001, Director of Rooms på Shanghai Marriott Hotel Hongqiao, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen