Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 618)
Filtrera omdömen
2 618 resultat
Medlemsbetyg
1 678
600
220
70
50
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 678
600
220
70
50
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 2 618 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 16 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ritz_Carlton_SH, Manager på The Portman Ritz-Carlton, Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ritz_Carlton_SH, Manager på The Portman Ritz-Carlton, Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ritz_Carlton_SH, Manager på The Portman Ritz-Carlton, Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ritz_Carlton_SH, Manager på The Portman Ritz-Carlton, Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen