Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 313)
Filtrera omdömen
1 313 resultat
Medlemsbetyg
1 018
204
52
20
19
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 018
204
52
20
19
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 313 omdömen
Omdömet skrevs 4 november 2014

Home away from home; det är så jag vill att ett hotell ska kännas. Som hemma, fast kanske lite lite bättre. För oss som är föräldrar och aldrig blivit curlade, men curlat en del för våra barn, för oss är det med en smak av honung man lapar i sig situationer när människor faktiskt bryr sig om dig; hur du mår, att allt är smidigt, rent och doftar gott.
Peninsula har allt det där (har bott på några Peninsula till - alla är som en tillbakalutad dröm i en oas av välbefinnande). Där tog superlativen slut - men det gör aldrig drömmen om att få återvända.

Tips för att välja rum: Högt upp - gärna med utsikt mot Podong.
  • Bodde här: oktober 2014, reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack magnusbergquist
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 november 2013

Vi åt brunchen här som serveras på lördagar. Det ingick champagne, gula änkan. Maten var underbar, jättegod förrätt. Varmrätten mycket bra. Anguskött och lax. Till sist en variation av desserter. Miljön är lyxig som hela hotellet och servicen perfekt. Utsikt över floden o tv tornet mm.

Bodde här: november 2013, reste i arbetet
Tack Klas G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Peninsula_SH, Manager på The Peninsula Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2013
Google-översättning

Dear Klas G,
Thank you for your lovely comments about our brunch. Our wonderful culinary team source the best possible ingredient each day and I am delighted that enjoyed them.

Best regards,

Gareth Roberts
Hotel Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 29 augusti 2011

Kan man göra detta hotell bättre??
Jag tror inte det. Det är irriterande att det inte är bufféfrukost och eftermiddagsteet är väldigt, väldigt dyrt men utmärkt: läge, rum, personal, mat, lobby, service, shopping, bad, sängar, utsikt!!!!
Jag skulle kunna fortsätta!!
Bo här om du är i Shanghai!

1  Tack freed40
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
PeninsulaShanghai, Hotel Manager på The Peninsula Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
PeninsulaShanghai, Hotel Manager på The Peninsula Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen