Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Vi är mycket nöjda med vår nio nätters vistelse på hotellet. Trevlig personal som pratade bra engelska. Fin och välstädad reception. Rummet också rent och fräscht men det märktes dock på mycket i rummet att hotellet inte är nytt. Vårt rum hade stora repor i golvet och badrumsdörren lät som om den skulle falla av när den skulle öppnas/stängas. Tvn fungerade men var ibland väldigt svår att stänga/starta. Det var trots detta ett ganska fint rum med både dusch och badkar. Tv och radio i badrummet. Uppvärmd toalettsits. Fantastisk utsikt mot floden och The bund! Hotellfrukosten lämnade en hel del övrigt att önska, återigen trevlig personal men inte så roligt utbud. Saknade färsk frukt så som tex melon. Banan och äpple fanns. Smidig incheckning och utcheckning.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack mariacJ9800SU
Svar från företaget:Svarade 26 maj 2017

We thank you very much for your comments of your stay with us recently. We look forward to welcome you back again in the near future.

CEO

Omdömet skrevs 1 januari 2017 från mobil enhet

Detta hotell har ett fantastiskt läge alldeles vid Bund. Rummet var underbart lyxigt. Hade mörkläggningsgardiner som man styrde från en knapp vid sängen. Toalettsitsen var uppvärmd och hade alla möjliga spolningsmöjligheter. Personalen var mycket trevlig och frukosten hade allt man kunde önska. Jag rekommenderar verkligen Les Suites Orient!

Datum för vistelsen: november 2016
Tack UlrikaS3
CEOofLSO, General Manager på Les Suites Orient, Bund Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2017

Thank you for your valuable comments.
We look forward to welcoming you back to Les Suites Orient in the near future.

Omdömet skrevs 23 november 2016 från mobil enhet

Fantastiskt centralt läge med gångavstånd till The Bund, Old Shanghai, Pudong - Pearl Tower samt många shopping center.
Mycket trivsamt hotell med en stilren, sober inredning.
Blev uppgraderad till övre våningsplan utan kostnad då vi stannade i fem nätter!
Rekommenderar att boka rum med utsikt över the Bund, värt merkostnaden.
Frukostbuffe' var OK men inte överdådig.
Hjälpsam och trevlig personal genomgående.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack KjellAnd1
CEOofLSO, General Manager på Les Suites Orient, Bund Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2016

Thank you for your valuable comments.
We look forward to welcoming you back to Les Suites Orient in the near future.

Omdömet skrevs 8 mars 2016 från mobil enhet

Jättebra hotell, det ligger bra, mitt i centrum. Fräscht med jätte fina rum. Trevlig, vänlig och bra personal, de hjälper till med allt, de är pålästa och kan Shanghai väldigt bra, de hjälpte oss att skriva kinesiska lappa till taxichaufförerna.
De fick inte 5 stjärnor pga. Frukosten. Frukosten var okej. Men prisvärt och fantastiskt utsikt. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Julia B
CEOofLSO, Owner på Les Suites Orient, Bund Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2016

Thank you for your kind comments during your stay with us. If there is anything to make your stay more comfortable during your next visit, please let us know.
Davud

Omdömet skrevs 26 februari 2016

Fina rum med utsikt över the Bund och skyline. Frukosten kunde varit bättre. Servicen helt ok, men vi tycker inte det riktigt lever upp till sina fem stjärnor om man jämför med andra femstjärniga hotell i Shanghai. Restauragen medelmåttig och för dyr för vad man får. Å andra sidan finns det flera bra restauranger nära, ex Lost Heaven runt hörnet (lite turiststuk men god mat) och Traditional Beijing Roast Duck restaurant en bit upp i samma kvarter. Så läge och utsikt är mkt bra.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Mikael O