Omdömet skrevs 1 januari 2017 från mobil enhet

Detta hotell har ett fantastiskt läge alldeles vid Bund. Rummet var underbart lyxigt. Hade mörkläggningsgardiner som man styrde från en knapp vid sängen. Toalettsitsen var uppvärmd och hade alla möjliga spolningsmöjligheter. Personalen var mycket trevlig och frukosten hade allt man kunde önska. Jag rekommenderar verkligen Les Suites Orient!

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack UlrikaS3
CEOofLSO, General Manager på Les Suites Orient, Bund Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2017

Thank you for your valuable comments.
We look forward to welcoming you back to Les Suites Orient in the near future.

David

Omdömet skrevs 23 november 2016 från mobil enhet

Fantastiskt centralt läge med gångavstånd till The Bund, Old Shanghai, Pudong - Pearl Tower samt många shopping center.
Mycket trivsamt hotell med en stilren, sober inredning.
Blev uppgraderad till övre våningsplan utan kostnad då vi stannade i fem nätter!
Rekommenderar att boka rum med utsikt över the Bund, värt merkostnaden.
Frukostbuffe' var OK men inte överdådig.
Hjälpsam och trevlig personal genomgående.

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack KjellAnd1
CEOofLSO, General Manager på Les Suites Orient, Bund Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2016

Thank you for your valuable comments.
We look forward to welcoming you back to Les Suites Orient in the near future.

David

Omdömet skrevs 8 mars 2016 från mobil enhet

Jättebra hotell, det ligger bra, mitt i centrum. Fräscht med jätte fina rum. Trevlig, vänlig och bra personal, de hjälper till med allt, de är pålästa och kan Shanghai väldigt bra, de hjälpte oss att skriva kinesiska lappa till taxichaufförerna.
De fick inte 5 stjärnor pga. Frukosten. Frukosten var okej. Men prisvärt och fantastiskt utsikt. Rekommenderas.

Bodde här: mars 2016, reste med vänner
Tack Julia B
CEOofLSO, Owner på Les Suites Orient, Bund Shanghai, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2016

Thank you for your kind comments during your stay with us. If there is anything to make your stay more comfortable during your next visit, please let us know.
Davud

Omdömet skrevs 26 februari 2016

Fina rum med utsikt över the Bund och skyline. Frukosten kunde varit bättre. Servicen helt ok, men vi tycker inte det riktigt lever upp till sina fem stjärnor om man jämför med andra femstjärniga hotell i Shanghai. Restauragen medelmåttig och för dyr för vad man får. Å andra sidan finns det flera bra restauranger nära, ex Lost Heaven runt hörnet (lite turiststuk men god mat) och Traditional Beijing Roast Duck restaurant en bit upp i samma kvarter. Så läge och utsikt är mkt bra.

Bodde här: oktober 2015
Tack Mikael O
Omdömet skrevs 21 november 2015

i The Bund-området. Mycket bra rum, stort, rent med sköna sängar och uppvärmd toalettsits! Kaffemaskin. Trevlig personal och mycket bra frukostbuffe. stort urval av kinesiska och västerländska rätter.

• Bodde här: december 2014, reste som ett par
Tack Mia A