“Fantastiskt”
Omdöme om Lost Heaven

Lost Heaven
Boka med Chope
Lost Heaven har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 30 av 17 565 Restauranger i Shanghai
Kök: Yunnan
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Före detta franska koncessionen
Omdömet skrevs 25 februari 2017

Bland den bästa mat jag har ätit någonsin. Här finns genuin kinesiska rätter och en fantastisk atmosfär.

Tack stadsbyggaren

Omdömet skrevs 20 januari 2017 från mobil enhet

Riktigt bra restaurang med god mat till bra priser. Cool inredning och go stämning. Populärt ställe så boka bord speciellt under högsäsong. Finns även en restaurang på The Bund också. Ska man enbart besöka Lost Heaven en gång så rekommenderar jag den här.

Tack Alexander H
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Provade ett 10-tal olika rätter, vegetariskt, fisk, biff, kyckling och alla smakade mycket bra. Kan även rekommendera deras signature cocktail Thai Zeed, stark (chili) men mycket god...

Tack Djaakan
Omdömet skrevs 4 november 2016 från mobil enhet

Vi beställde lite olika rätter och delade på. Ingen av rätterna var särskilt bra. Ljudvolymen är väldigt hög, så det är svårt att samtala.

Tack UlrikaS3
Omdömet skrevs 2 november 2016 från mobil enhet

Typiskt ställe för "expats" som vill ha ett ställe att hänga på som mest liknar en bar i någon europeisk stad med lagom mycket kinesisk stil. Inget för den som vill veta hur kineser kan tänkas tillbringa ledig tid. Dyra drinkar kan kanske motiveras av att de är extremt goda, detta gällde inte här. Ett glas vatten, i flaskformat, kostade dessutom 50 kronor. Ohemult! Men inredningen var stilfull, kinesiskinspirerad.

Tack 48ainab

Resenärer som tittade på Lost Heaven tittade också på

Shanghai, Shanghai Region

Besökt Lost Heaven? Berätta vad du tyckte!