Omdömet skrevs 11 december 2016

Härligt, lugnt hotell i det annars ganska brusiga Calangute. Personalen var helt fantastisk. Väldigt rent och fräscht, god mat och god service, Vi var där när det var problem med kontantflödet, så vi fick äta mycket på hotellet, men de hade ett stort utbud på mat, så det gjorde ingenting ;)

Familjen Salqvist, Sweden

• Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Syskon E
Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Vi tillbringade en dryg vecka på hotellet i Nov 2016, och stortrivdes. Personalen är mycket trevlig och hjälpsam och det är rent och snyggt på rummen och i hotellet i stort.

Man befinner sig några hundra meter från beachen, längs en lite mindre gata med restauranger, butiker och souvernirstånd. Hotellet har en trevlig innergård med pool när man vill ha paus från beach och sightseeing.

Det finns en god frukostbuffé, om man kan tänka sig att prova lite indiska smaker, och dessutom en bra a la carte meny för lunch och middag. Lite begränsad meny dock, och jag var besviken på pork vindaloo. I övrigt väldigt gott.

Hotellet är mysigt snarare än tip-top, kylskåpen lite varma och lite strul med kortläsarna, men inget vi störde oss på egentligen. Finns bara dubbelrum tyvärr, inga familjerum. Det verkar dock gå att få extrasängar om man har lite yngre barn.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Mattias N
Omdömet skrevs 21 januari 2016

Super service,god mat i restaurangen,fin pool, nära till stranden, nära till shopping. Nyårsbuffen på hotellet bjöd hotellet på! Anordnade skaldjurskvällar med underhållning.
Helt okej frukost. Jätteskönt sängar och bra AC.

Tips för att välja rum: Vi hade rum på botten plan med altan mot poolen , mkt bra
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
1  Tack Ann B
Omdömet skrevs 16 mars 2015

Ett lagom stort och trevligt hotel.Fantastiskt trevlig personal.Rent och snyggt.Bra sängar och kuddar.Bra frukostbuffe med både indiskt och västerländskt.AC som funkade bra.
Skulle absolut kunna bo här igen.

• Bodde här: mars 2015, reste som ett par
Tack Eva W
Omdömet skrevs 22 februari 2014

Vi är mycket nöjda med val av Casa de Goa. Mycket bra service av trevlig personal, fantastisk frukost och bra mat i övrigt. Trevliga rum och bra badrum, städningen fungerade bra. Ca 500 meter till stranden.

• Bodde här: februari 2014, reste som ett par
Tack Gun-Britt G