Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 18 US$/natt.

Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 48 US$/natt.

Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 59 US$/natt.

Ocean Palms Goa(Calangute)
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 46 US$/natt.

Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 75 US$/natt.

Joe and Marietta's Guesthouse(Calangute)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Frukost ingår
Little India Beach Cottages(Calangute)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
The Park Calangute Goa(Calangute)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 15 december 2015

Ett medelhotell med mycket indiska gäster. Bra läge alldeles vid stranden och en fin lummig trädgård full med palmer. Frukosten var helt okej men inget utöver det vanliga. WiFi i reception mot betalning! Rummen var okej med hur mycket varmvatten som helst. AC:n var inte av det tystare slaget utan förde en del väsen. För att använda balkong bör man ha ett rum med utsikt över poolområdet.
Allt som allt helt okej!!!

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
3  Tack Jonny A
Omdömet skrevs 23 april 2015 från mobil enhet

Rent och fint, men AC låter som Harley Davidson! Det gick inte att sitta på balkongen. Frukost var något speciell efter skandinaviskt mått - ingen ost, skinka, snabbkaffe och apelsinjuicen smakade sockervatten. Kommer tillbaka till Goa men inte till Goan Heritage!

Bodde här: december 2014, reste med vänner
Tack Larissa D
Omdömet skrevs 1 april 2015 från mobil enhet

Ett mycket prisvärt hotell.Fina rum, rent och fräscht, trevlig personal .Bra pool och en mycket välskött trädgård.Hotellet ligger precis vid stranden. En mycket delikat frukost buffé.Hotellet ligger centralt i Clangute. Taxi utanför grindarna som tar dig dit du vill för en liten peng

Bodde här: mars 2015, reste som ett par
Tack Marie B
Omdömet skrevs 19 mars 2015

Goan Heritage är mysigt hotell med en underbar trädgård .Personalen gör allt för att du ska ha det så bra som möjligt .Det ligger precis vid stranden , ända negativa var att vågorna var ganska höga och det var strömt . Inget för barnfamiljer just när vi var där iallafall .Poolen var sval och skön. Man fick låna gratis handdukar där så ofta man ville. Kunde ta dom med till stranden också.
Wifi på hotellet får man betala för . Dåligt ! Jag och min väninna hade underbara dagar i Goa . Längtar dit igen och till Goan Heritage.

Tips för att välja rum: Vi hade ett rum i den orennoverade delen . Det var helt ok , dock dönar Luftkonditioneringen väldigt mycket , Det gick inte att ha den på , på natten . Finns en takfläkt också , som svalkade istället .Handdukar byttes varje dag. Lakan några gånger i veckan .
  • Bodde här: mars 2015, reste med vänner
Tack E-C--turkiet
Omdömet skrevs 18 februari 2015

Trevlig personal, rent och fint både i rummen och på området.. Poolen är riktigt fräsch och skönt svalkande. Man köper Wifi per dag och det fungerar jättebra. Nära till centrum, vanliga affärer och marknader. Restaurangutbudet är bra med flera prisbelönta internationella kök. Hotellområdet gränsar till stranden. Kan varmt rekommendera det här hotellet.

Tips för att välja rum: Vi valde en svit som var obetydligt dyrare än dubbelrum. Hade balkong mot poolen.
  • Bodde här: februari 2015, reste med vänner
1  Tack Marie W