Omdömet skrevs 26 februari 2017

Väldig bra personal hjälpsam och trevliga. Bra frukost. Lungt och fint läge. Rent och fint i rummet. Tyvärr väldigt trafikerad väg när man skulle över gatan. 800 m till stranden som var perfekt m små schacks efter hela stranden.

Tips för att välja rum: Vi hyrde en hörnsvit tyst och lungt, bra städning :)
  • Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack TapioS41
OceanPalmsGoa, Resident Manager på Ocean Palms Goa, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2017

Dear Sir / Madam ,
Namaste .

Thank you for your valuable feedback and rating.

We are delighted you had a pleasant stay and appreciated our hotel and hospitality extended by our valuable team.

We look forward to being of service to you again.

Warm Regards
Deepak Jha

Omdömet skrevs 15 januari 2015

Charmigt och lugnt beläget hotell med fantastik personal. Vi firade nyårsafton på hotellet som bjud på utmärkt buffé! Toppenbra DJ som blandade gammalt och ny musik helt i vår smak och det var längesedan vi hade så roligt! Dock var underhållningen med en sångare andra kvällar mindre bra. Poolen liten men helt okej med några solstolar. Handdukar kunde man ta med till stranden.
Sviterna var rymliga men inte den standarden som jag trodde det skulle vara, men rent och snyggt med tidig städning. Sängarna i sovrummet var jättesköna medan bäddsoffan var väldigt hård! Frukosten var okej men saknade en del som bacon till omeletten och yoghurt. Det var en bit till stranden där man måste korsa en mycket trafikerad väg där det gäller att se upp vare sig man är vuxen eller barn. Området runt ikring hotellet var blandat med bebodda hus eller obebott.

Tips för att välja rum: Svårt att säga kanske högt upp och mot poolen verkade trevligast!
  • Bodde här: december 2014, reste med familjen
2  Tack Roffe B
Omdömet skrevs 14 december 2014 från mobil enhet

Otroligt vänliga och snabba med service. Allt man behöver av ett semesterhotell. Lite liten pool med skön temperatur, trubaduren kunde behöva träna lite men den är ju valfri att lyssna på. Sämre växelkurs än på ställena ute på gatan men det var väntat. Ett mycket bra ställe för vår semester och gångavstånd till stranden.

Bodde här: december 2014, reste med vänner
Tack Stefan K
OceanPalmsGoa, General Manager på Ocean Palms Goa, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2014

Dear Madam/Sir,

Namaste.

Thank you very much for your valuable feedback.

We are glad you enjoyed your stay with us and appreciated our facilities, services, our hospitality, our friendly and prompt services.

We also thank you for recommending us on this platform and look forward to being of service to you again.

Warm Regards and Seasons Greetings.

Omdömet skrevs 5 mars 2014

Två veckor på Ocean Palm. Trevlig personal och fantastisk frukost. Städningen var bra men gjordes först mellan 16- 18 vilket inte var så bra- det var den tid man normalt vilade mellan beach och kvällsaktivitet. Ibland blev det handdukar ibland inte, Ibland fick man flaskvatten- ibland inte.. Varning för att gå på massage eller andra behandlingar. Påslaget är 10 procent över det som anges och den rabatt man skulle få på 10 procent eftersom man bodde på hotellet gäller bara sk svensk massage vilket man inte anger i den broschyr som finns på rummet. Det är samma 10 procentiga påslag på de kvällsaktiviteter som hotellet anordnar vilket inte syns i prislistan på menyn. Securityboxen gick i baklås ett antal gånger men det ordnade de snabbt efter påstötning. Sviterna var väldigt spartanskt möblerade men mycket rena.

Tips för att välja rum: enkelrummen höll mycket hög standard
  • Bodde här: februari 2014, reste med vänner
Tack kristina47
OceanPalmsGoa, General Manager på Ocean Palms Goa, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2014

Dear Madam,

Namaste.

Thank you for taking the time to review us on TripAdvisor . Your comments are valuable to us.

We note that you found our associates friendly , enjoyed the breakfast, room and hygiene and the overall product. We also note and have taken corrective action towards the spa-wellness center associate due to a misunderstanding on the discount . We assure you the discount is applicable for all body massages as advertised .

I am sure you will appreciate that due to having back to back bookings sometimes getting all the rooms ready prior to 1400 hours becomes a bit difficult as a result some rooms are serviced later. Should you have asked us to do your room at a certain time we would do so and not disturb your resting hours. We sincerely regret this and hope to make it up to you upon your next visit.

We look forward to being of service to you again.

Warm Regards,

Omdömet skrevs 14 februari 2014

Vi bodde två veckor på Ocean Palms Goa och var supernöjda. Stort och rent rum och framför allt jättetrevlig personal som gjorde att man kände sig som hemma. Frukosten var överraskande bra med mörkt bröd, frukt och grönt och goda nygjorda omeletter. Inga störande trafikljud och högst 10 minuters promenad på en lugn väg ner till stranden. Poolområdet är kanske lite litet men med stranden så nära var det inget problem. Om man ska hitta något fel är det väl att man måste korsa en vältrafikerad väg för att komma till stranden. Vi testade också spaavdelningen och var mycket nöjda med massage och pedikyr. Vi blev verkligen glatt överraskade över standarden på hotellet och skulle gärna återvända!

Tips för att välja rum: Sviten med dubbla balkonger. Utsikt mot vackra vajande palmer
  • Bodde här: januari 2014, reste med vänner
Tack Suncat2014
OceanPalmsGoa, General Manager på Ocean Palms Goa, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2014

Dear Madam/Sir,

Namaste.

We thank you very much for your excellent feedback and rating.

We are delighted you had a happy and comfortable stay , appreciated our rooms, hygiene, associates, food, our wellness center and the standard maintained overall.

We have conveyed your compliments to all team who are grateful and look forward to being of service to you again. Thank you also for highly recommending us.

Warm Regards,