“En Toppen Restaurang waoo”

Chef Soumyen's Kitchen
Rankad som nr 4 av 448 Restauranger i Calangute
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt välkomnande, varmt och hjärtligt på ett äkta sätt. Mysigt miljö fast inte överdrivet. Toaletterna var rena och med service i form av varma handdukar.
Vi var 4 personer i sällskapet och allt vi åt var verkligen gott.
Hit vill vi igen och ofta.

Tack Per E

Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Biffen som serverades höll internationell toppklass. Pepparsås också utsökt. God vän tog kyckling. Också han mycket nöjd. Lite svårt att hitta rätt sidogata till restaurangen men när man väl gjort det är det en handfull ställen bara i Goa som kan matcha klassen. Borde vara fler gäster än den kväll vi var där. Bra mat & service!

Tack Anders P
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Restaurangen är nr 2 av 409 på ratingen så vi hade höga förväntningar då vi kom dit. Servicen och lokalen var väl helt ok. Förrätten, sex kräftstjärtar in en ring, var rätt ynklig. Men den stora besvikelsen var oxfilén som var grå med en grynig konsistens och smakade surt. Jag klagade och fick in en ny tallrik inom 3 minuter. (Vete tusan hur dom lyckades med det). Den filén var lika bedrövlig som den första, så vi betalade och gick därifrån, mycket besvikna.

Tack Kristian H
Omdömet skrevs 3 december 2016 från mobil enhet

Bra mat med en otrolig service men
enligt vissa andra tidigare omdömen har maten varit bra men vi tyckte den var ok
ägaren själv kom fram och presenterade sig och pratade och var social

Tack 1kas1
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Restaurangen håller inte samma höga klass på maten som tidigare. Servicen är bra personalen är trevlig och restaurangen är ren och fin.

Tack John-Erik R

Resenärer som tittade på Chef Soumyen's Kitchen tittade också på

Baga, North Goa District
Panjim, North Goa District

Calangute, North Goa District

Besökt Chef Soumyen's Kitchen? Berätta vad du tyckte!