Boka i förväg
Varför ska jag boka på TripAdvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Härliga sköna bad - höga vågor främst på eftermiddagarna - fria solstolar som är knutna till mängder av trevliga och prisvärda beach chacks

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack Margaretha A
Omdömet skrevs 20 februari 2018

En underbar lång strand med härlig sand. Stora härliga vågor. Försäljningen uppe vid resturangerna, där sängarna och där de flesta turisterna ligger, kan bli en aning tjatig. Så jag valde därför att ligga nere vid vattnet.

Tack brittan55
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Magsurfa
Bada i 30 gradigt vatten. Ät gott på Beach shacken på stranden. Stranden är milslång. Bara att vandra fram och tillbaka dagen lång. Nu rent och fint också. Ser städpatruller dagligen.

Tack liselottek626
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Fin strand, bitvis mkt folk och lifeguards har koll vid höga vågor. Mkt restauranger med fred wi-fi och gratis solstolar

Tack KarolinaB226
Omdömet skrevs 19 januari 2018 från mobil enhet

En härlig strand där alla indier träffades ja alla män såg inte mycket kvinnor.
Om alla plockade upp efter sig skulle det vara en bättre strand

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Lundbypar