Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 960)
Filtrera omdömen
1 960 resultat
Medlemsbetyg
1 024
676
159
61
40
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 024
676
159
61
40
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 960 omdömen
Omdömet skrevs 30 juli 2013 från mobil enhet

Luktar lite unket när man kör AC fullt utan att ta hand om fuktigheten. Rum och korridorer slitna, lobby och restauranger OK. Ok spa avdelning, liten grund pool och gymet funktionabelt. Kebab factory restaurangen har bra kök, de andra enklare rätter, Gallop kör inhemsk öl till kricket.

Datum för vistelsen: juli 2013
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Seanqv
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sasikumar_U, General Manager på Radisson Blu Hotel GRT Chennai, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sasikumar_U, General Manager på Radisson Blu Hotel GRT Chennai, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sasikumar_U, General Manager på Radisson Blu Hotel GRT Chennai, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sasikumar_U, General Manager på Radisson Blu Hotel GRT Chennai, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen