JW Marriott Mumbai Juhu(Mumbai (Bombay))
JW Marriott
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 197 US$/natt.

The Oberoi, Mumbai(Mumbai (Bombay))
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 165 US$/natt.

Vivanta by Taj - President, Mumbai(Mumbai (Bombay))
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Pool
Novotel Mumbai Juhu Beach(Mumbai (Bombay))
Trip.com
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 146 US$/natt.

The Lalit Mumbai(Mumbai (Bombay))
  • Fri parkering
Le Sutra - The Indian Art Hotel(Mumbai (Bombay))
  • Frukost ingår
Hotel Marine Plaza(Mumbai (Bombay))
Agoda.com
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 156 US$/natt.

Four Seasons Hotel Mumbai(Mumbai (Bombay))
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 173 US$/natt.

Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

Omdömet skrevs 9 november 2017

• Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Omdömet skrevs 30 augusti 2016

Tips för att välja rum: Only if you have budget constraint, then you may see it as a good hotel (seriously)
  • Bodde här: juli 2016, reste i arbetet
Omdömet skrevs 10 januari 2016

Tips för att välja rum: very bad location, bad bathroom fittings and not clean at all, very old ac ect...
  • Bodde här: februari 2015, reste ensam
Omdömet skrevs 7 november 2006