• Pool
Hotel Marine Plaza(Mumbai (Bombay))
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 130 US$/natt.

Le Sutra - The Indian Art Hotel(Mumbai (Bombay))
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

• Fri parkering
The Lalit Mumbai(Mumbai (Bombay))
  • Fri parkering
Novotel Mumbai Juhu Beach(Mumbai (Bombay))
  • Fri parkering
The Oberoi, Mumbai(Mumbai (Bombay))
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 217 US$/natt.

Vivanta President, Mumbai(Mumbai (Bombay))
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 138 US$/natt.

Grand Hyatt Mumbai(Mumbai (Bombay))
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 138 US$/natt.

Omdömet skrevs 14 juli 2018

Bodde här: juni 2018
Omdömet skrevs 31 maj 2018

Tips för att välja rum: none because the rooms n the noise around every room is disturbing.
  • Bodde här: maj 2018, reste med vänner
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet