Taj Mahal Hotel(New Delhi)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 116 US$/natt.

bloomrooms @ New Delhi Railway Station(New Delhi)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
The Leela Palace New Delhi(New Delhi)
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 261 US$/natt.

Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 86 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 60 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 46 US$/natt.

The Imperial Hotel(New Delhi)
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 226 US$/natt.

The Lalit New Delhi(New Delhi)
  • Frukost ingår
Hotel Hari Piorko(New Delhi)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 29 december 2012

• Bodde här: november 2012, reste ensam
Rama_Inn, Owner på OYO 3472 Hotel Rama Inn, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2013

Omdömet skrevs 3 november 2012

• Bodde här: september 2012, reste som ett par
Rama_Inn, Owner på OYO 3472 Hotel Rama Inn, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2012

Omdömet skrevs 4 september 2012

Tips för att välja rum: never select room no.206