“magnifico charter de 3 dias por el paraiso”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
7 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 17 februari 2017 för en vistelse i januari 2017

Datum för vistelsen: januari 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
feb 26 2017
Muchas Gracias a usted por venir a navegar con nosotros. Nosotros trabajo es mostrarles lo lindo de este lugar. Siempre tratamos de dar nuestra casa y lo mejor de nosotros para que ustedes nunca se olviden de los momentos que pasaron abordo de Pretty.

Mucho gusto de conocerlos y los esperamos aquí en el paradisio.

Julie and John
Pretty life Sailing
Bocas del Toro, Panama. Central America
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera