Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com110 US$
Priceline104 US$
eDreams104 US$
CheapTickets110 US$
Travelocity110 US$
Omdömet skrevs 25 oktober 2018 från mobil enhet

Väldigt bra hotel,som jag kan rekomendera till alla,fina rum,lugnt område,väldigt bra frukost,samma med middagarna,trevligt personal och den är värd besöket,så om ni kommer till kandy kom på denna hotellet ! Jan.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack arad77564
Charith G, Assistant Manager - Operations på Cinnamon Citadel Kandy, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback.

It is a great delight to learn that you had an enjoyable experience whilst staying with us. It's nice to note that you were pleased with the culinary experience and service of our caring staff.

Once again we would like to thank you for sharing your holiday experience with us and we look forward to your next visit.

Wish you a pleasant day .

Omdömet skrevs 8 januari 2017

Efter den sedvanliga; sitta ner, fylla i blanketter, visa pass och få juice så verkar det här hotellet vara rätt så trevligt. Verkar vara en ok pool som jag inte provade. Lite besvärliga trappor om man bor långt ner. Helt ok frukost. Ta en tuk-tuk in till stan för middag.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack WGarvin
Murfad S, Resident Manager på Cinnamon Citadel Kandy, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2017

Dear Guest,

Thank you very much for your complimenting review on Tripadvisor following your stay with us.
We are delighted to learn that you had a truly enjoyable experience and our products and services were meeting your expectations.

We certainly look forward to welcoming you back.

Wish you a pleasant day .

Omdömet skrevs 7 januari 2016

Kandy som stad är livlig med mycket trafik, att komma fram till hotellet med dess fina läge intill floden var ljuvligt. Hotellet är lagom stort med fint och välskött poolområde. Mycket vänlig personal som upplevs enormt hjälpsamma. Rummet stort och luftigt och vi hade en mycket trevlig uteplats med utsikt över floden och litet djungelområde (alldeles utmärkt för fågelskådning) Maten i restaurangen var bra, saknade absolut ingenting. Något för dyr på öl och vin. Kan absolut rekommenderas.

Rumstips: tror alla rum ligger mot floden!
Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Susanne H
Omdömet skrevs 15 juli 2015

Ett ganska bra hotell av enklare förstaklasstandard. Bra läge i utkanten av Kandy med fina vyer över floden. Service ok men inget extra. Maten och buffer halvbra kunde vara bättre. A La Carte maten är mycket bättre. Rent och snyggt. Lite äldre standard på rum och interiör kanske behöver renoveras och uppgraderas en del. Bra utgångspunkt för en tur till Pinnawala Elephant Nursery (ca 80 min transfertid).

Rumstips: Välj ett rum på andra våningen för ännu bättre utsikt mot floden och djunglerna.
Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Travellingiguana
Omdömet skrevs 7 februari 2015

Det var ett litet äventyr att ta sig till hotellet på en slingrande smal väg med en hel del krökar och tajta möten med andra fordon.
Vi fick ett stort rum med utsikt mot floden, vilket var väldigt trevligt. Interiören är färgglad men lite sliten, skulle inte skada med en liten uppdatering. Badrummet hade både bad och dusch, vilket kändes lyxigt.
Middagsbuffén hade många rätter från olika länder, både västerländsk mat och asiatisk. Allt väldigt vällagat och smakrikt. Ett stort plus för det stora kylrummet med en mängd efterrätter, mums. Utsikten från terassen på övergången i matsalen är fantastisk mot floden. Det är stillsamt, speciellt efter en lång utflyktsdag. Även maten i baren var god.
Personalen är trevlig om än lite långsam i matsalen.

Datum för vistelsen: januari 2015
Tack NinaCanin