2 personer tittar på det här hotellet
Destinia.com
Booking.com73 US$
Trip.com73 US$
Omdömet skrevs 24 februari 2019 från mobil enhet

Gångavstånd till centrum. Frukosten var mycket riklig med lokala specialiteter. Vänlig personal. Välj ett rum med utsikt mot bergen. Deras bar vid poolen serverar trevliga drinkar.
Happy hour mellan 7PM - 8PM.

Datum för vistelsen: februari 2019
1  Tack Rune C
Monty_Ariyaratne, Manager på OZO Kandy Sri Lanka, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2019

Dear 893runec
Thank you very much for taking time share your experience, we are delighted that your visit was pleasant and enjoyable,we really look forward to have you back in near future

Regards
Monty Ariyaratne

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Den näst sista dagen på vår semester i Kandy besökte vi restaurangen med två barn. Barnen åt spagetti och köttfärssås.
Detta slutade med en ordentlig matförgiftning. Båda barnen kräktes hela natten och det tog ett par dagar innan de blev BR.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Moca2013
Monty_Ariyaratne, Manager på OZO Kandy Sri Lanka, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Dear Moca,
Thank you for sharing your experience and we extremely disturbed to hear that your kids had fallen sick after your visit to our rooftop restaurant, while apologizing for the incident i would like to reiterate that as a International hotel brand in kandy we follow strict food standards to avoid such occurrences and this is the first time we receive a complaint of this nature further same dish has been served to many other guest on rooftop restaurant on the very day
We are extremely sorry to hear that flight back home wasn't a pleasant one with you kids being sick and trust they are recovered well and healthy would like to welcome you back in future

Regards
Monty Ariyaratne

Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell. Rent och snyggt och fräscht. Som vanligt i Sri Lanka så är personalen mycket trevlig och tillmötesgående, lite mer här nästan, vakna och alerta och alltid nära till en hjälpande hand. Rummen är bra storlek och duschen är mycket bra. Mycket trevlig bar på taket med utsikt över Kandy. Mycket bra frukost med stort utbud. Till middag erbjöd dom en buffé som var mycket trevlig och med stort utbud

Datum för vistelsen: november 2017
Tack clas808
Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Hotellet har en pool och en trevlig frukost. Men miljön är rätt avskalad och anonym. Rummen är fräscha med bra sängar. Saknade eluttag i anslutning till spegel. Bra hotell men det brister i detaljerna.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack 685piar
Omdömet skrevs 27 mars 2016 från mobil enhet

Bodde två nätter på Ozo hotell. Moderna rum, rent och rymligt. Härliga sängar. Fanns inbyggd adapter. Frukostbuffén hade allt man kan önska. Fin pool på taket och en trevlig poolbar som även var öppen på kvällen. Lite dåligt med solsängar och inga handdukar för den som ville ta ett morgondopp. Stod att det skulle finnas ett gym men det gjorde det inte.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack 989carinak