Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline66 US$
eDreams66 US$
Travelocity81 US$
CheapTickets81 US$
Orbitz.com81 US$
Agoda.com66 US$
Omdömet skrevs 28 februari 2019

Läget var perfekt. Bra frukost och middagsbufféer. Trevlig personal.Ingen lyx men klassiskt, kolonialt hotell.
Mycket lyhört utåt gatan. Bodde på första våning precis i korsningen och det var mycket trafik utanför o tunna fönster.Skulle föredragit ett rum inåt gården.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack barbr0j
Omdömet skrevs 1 september 2016 från mobil enhet

Det här hotellet fick mig att tänka tillbaka i tiden då Nederländerna koloniserade ön. Hotellet hade en riktigt fin kolonial stil som tex en gammal hiss, dörrar gjorda ebenholts och en gammalt balrum.
Underbar kvällsmat och musikunderhållning varenda kväll!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack stefandegoede
Omdömet skrevs 23 augusti 2015 från mobil enhet

Vi vistades där pga Esala Perahera festivalen i Kandy vilket var toppen läge då hotellet hade egna sittplatser utanför. Hotellet är jätte gammal med slitna rum, inte så nöjd med frukosten, svårt och sova pga all ljud från korridoren och gatan. Personalen var jätte hjälpsamma och trevliga. Middagsbuffen var chockande bra jämfört med frukosten.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Traveltimee
Omdömet skrevs 26 februari 2015

Visserligen är hotellet ganska nerkört, men det är åndå charmigt. Be att få ett rum in mot trädgården, så störs du inte av trafiken, som sätter igång tidigt på morgonen. Hotellet andas tradition och historia. Rummen är "basic" men helt ok. Korridorerna är nog de redaste korrridorerna på Sri Lanka. Hoppas man låter dem vara kvar om man någon gång får för sig att renovera hotellet till ett "luxury boutique hotel" vilket det har all potential att bli.

Personalen är trevlig. Bärarna hjälpsamma. Buffeten som serveras på kvällen i restaurangen var utmärkt. Frukosten buffeten riklig. Läget är perfekt för sightseeing i Kandy! Ett hotellvi gärna återvänder till!

Rumstips: Uppgradera till en bättre klass rum - det betalar sig och är inte dyrt. Fråga efter rum mot gården för att slippa bullret från trafiken
Datum för vistelsen: januari 2015
Tack ELZ116
Omdömet skrevs 21 februari 2015

Hotellet har karaktär och andas en svunnen tid. Hotellets läge är perfekt för ett boende som turist i några dagar. Tyvärr är gatan utanför hotellet mycket trafikerad. Hotellet skulle få upp standarden betydligt om de isolerade fönstren mot gatan. Buffén på kvällen var utsökt och personalen gjorde sitt bästa för trivseln. Frukostbuffén helt OK.

Rumstips: Rum mot gården är säkert tystare.
Datum för vistelsen: januari 2015
Tack ea142014