Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com33 US$
Priceline33 US$
Travelocity33 US$
CheapTickets33 US$
Orbitz.com33 US$
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Jättefint och ordnat hotell med en liten pool på taket. Supermysigt på alla sätt och med väldigt trevlig personal. God mat och GRYM frukost.
Vi stannade bara en natt pga var på genomresa men hade kunnat stanna längre.
Enda nackdelen var att vi reste med barn i vagn och där fanns inga ställen på gatan utanför där man kunde framföra vagn över huvud taget. Trottoaren var obefintlig och trafiken kaos.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 267emelie_
sevanashantha, Owner på Sevana City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2020

Dear 267emelie_,

Ayubowan from The Sevana; our home-turned-hotel.

Thank you for sharing your experience at our home-turned-hotel with other travellers. My family and I are thrilled to learn that you enjoyed every aspect of your stay. It is reviews like that of yours that motivate us to do even better. It was indeed a pleasure looking after you and we look forward to welcoming you again soon.

Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Fräscht familjedrivet hotell. Särskilt de renoverade rummen är toppen med bra badrum. Frukosten var den bästa under hela vår tid på Sri Lanka, och även middagen var långt över förväntan. Personlig och vänlig service.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack BussMalin
sevanashantha, Owner på Sevana City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Dear BussMalin,

Ayubowan from The Sevana; our home-turned-hotel.

Thank you for taking time to share feedback regarding your recent stay with us. We are glad that you enjoyed your stay with us especially in regards to the room and our hospitality. It was indeed a pleasure taking care of you and we look forward to seeing you again soon.

Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Ett fantastiskt proffsigt bemötande med känsla och vänlighet. Moderna och superfräscha rum. En fin restaurang med god mat och frukost, omhändertagande personal (familjeägt och familjedrivet). Kan varmt rekommendera!

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack henkomannen

Dear henkomannen,

Ayubowan from The Sevana; our home-turned-hotel.

Thank you for taking time to share an amazing review regarding your recent stay with us. It is comforting to learn that our hard work is well appreciated. My family and I are thrilled to learn that you enjoyed every aspect of your stay. It was indeed a pleasure looking after you and we look forward to welcoming you again soon.

Omdömet skrevs 11 december 2018

En fräscht och modernt (med lankesiskt mått) hotell som har en fin takpool och restaurang på översta våningen. Trevlig personal och bra läge, kort promenad från centrala Kandy.

Enda minuset var att rummet inte hade något fönster ut, utan endast ett fönster ut till korridoren.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Lufsludde
sevanashantha, Owner på Sevana City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 december 2018

Dear Lufsludde,

Ayubowan from Sevana!

Thank you for taking time to review us on TripAdvisor. It was indeed a pleasure to have hosted you and we look forward to welcoming you again. Next time, do write to us in advance at sevanacityhotel@outlook.com so we can arrange a city view room.

Omdömet skrevs 1 december 2016 från mobil enhet

Rummen är något små och har nog hängt med några år. Däremot är det rent. Personalen är oerhört trevlig och ger ett mkt familjärt bemötande. Ligger dessutom mkt bra till. Inte mitt vid den största gatan, men gångavstånd till Kandys attraktioner och restauranger. Frukosten är riktigt bra!! Oerhört gott kaffe!

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Mr_DenDongZong