Omdömet skrevs 3 mars 2018

Att rekommendera. Mycket trevligt hotell med fantastisk personal. Rent & välstädat.
Vi hade superior rum , som var underbart, med balkong mot havet & solnedgång.
Något ljudligt från den vältrafikerade gatan.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack danek430
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Ett bra hotell att mellanlanda på. Alla rum har havsutsikt. Vi fick ett rum med balkong och ville byta till ett rum med soldäck och egna solstolar. Det var fullt men vi var glada för det. Vår balkong hade ingen insyn som de med soldäck. Vi kunde sovande öppen balkongdörr , för sängen har myggnät, och ingen insyn. Det ligger båtar på stranden utanför men man kan bada mellan dem. Tull vänster finns det massor med korallfiskar inne vid stranden och en bot bort på udden tull höger fanns det tre stora sköldpaddor som kom nära stranden och blev matade och klappade av turister. Men de kunde verkligen simma iväg om de kände dig störda. För de som kan snorkla är det ett rev bara typ 50 meter från land. Många matställen i närheten. Trevlig personal.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Åsa E
Omdömet skrevs 17 maj 2017

Bra hotell, ingen lyx men god mat, mycket service-minded personal, rent o fräscht. Åker mer än gärna tillbaka för att utforska omgivningarna lite mer. Bra snorkling precis utanför hotellstranden. Massor med fiskar. Du kan också mata havssköldpaddorna när dom kommer in till stranden vid flod

Rumstips: Boka deluxrum så kommer man i markplan
Datum för vistelsen: november 2016
Tack HanneleB5
Omdömet skrevs 6 mars 2017

Hikkaduwa är smutsigt, stökigt. Båtarnas avgaser låg tungt över stranden o poolen. Livsfarlig biltrafik direkt utanför hotellet. All korall i revet utanför stranden är död. Knappt några fiskar. Åker aldrig hit igen.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Bjorn R
Omdömet skrevs 12 februari 2017 från mobil enhet

Vi valde ett lite lyxigare hotell de sista dagarna på semestern och blev väldigt glada då vi blev uppgraderade till ett super delux rum trots att vi kom med ryggsäckar. Inte riktigt vår stil att bo på typ "charterhotell" men det var otroligt bra service och läget precis på stranden var toppen. Enda på minussidan är att det endast är wi-fi i loungen.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Fikafamiljen