“Bra "Charterhotell"”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Coral Sands Hotel
Rankad som nummer 6 av 27 hotell i Hikkaduwa
Omdömet skrevs oktober 30 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger fint vid stranden i Hikaduwa.
Rätt stort med bra standard på rummen och sköna sängar. Vi blev uppgraderade till dubbelrum med stor altan och utsikt över Indiska oceanen. Frukosten ok men urplockat om man kommer ner sent. Bra pool och en trevlig bar med biljardbord som man kan hyra för 250 Rs/ timme.
Serverar buffé för $10/person men buffén ser bättre ut än den smakar.
Finns även ett litet gym om man känner för det.

Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
1  Tack Mats H

Omdömet skrevs juli 24 2016

Detta hotel har stor charm o personalens bemötande är berömvärd. vi var här för 4 året i rad.När vi paserade Hikkaduva på vår rundtur var vi dagäster o betalade ca 1000 rup för tillgång till alla fasiliteter. mycket bra.Vi känner oss alltid lika välkomna.
Vi rekomenderar detta hotel för lång/kort tid.Ps Maten är exelent.

Tips för att välja rum: Rum mot gatan kan störas av busstrafiken
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: November 2015, reste som ett par
1  Tack Bruce N
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs april 8 2016 från mobil enhet

Tycker att detta hotellet var helt fantastiskt!
Bra läge, fantastisk personal o god mat.
Det var rent o fräscht, städpersonalen lämnade alltid rummen i topp skick.
All personal överlag var otroligt trevliga och hjälpsamma.
Kan verkligen rekommendera andra att åka hit, har svårt att tro att någon blir besviken

Bodde här: Mars 2016, reste med familjen
Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs februari 22 2016

Hotellet har bra standard och ligger fantastiskt vid oceanen. Närhet till underbar snorkling med vackra fiskar och stora sköldpaddor.
Personalen var mkt serviceinriktad, städning om så önskas två gånger per dag. Bra sängar, fasta och underbart med AC och fläkt.
Poolen var underbar.
Det ända negativa som tyvärr skedde nästan varje dag var att de glasbottnade båtar och dykarbåtar som låg precis utanför körde runt och förpestade luften i timmar med gamla motorer med dåligt bränsle. Det verkligen stank mellan varven! (illamående)
Annars fanns närhet till flera bankomater och affärer. Trevligt!
Wifin var sådär och funkade i lobbyn, baren och restaurangen med viss seghet.

• Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Madeleine W
Omdömet skrevs februari 14 2016

Läge direkt vid stranden. Korallrev med mycket fisk bara att simma ut, kunde nästan gå dit vid lågvatten. Du kunde simma omkring bland stora sköldpaddor. Underbar mat, kött ,fisk och massor med grönsaksrätter. Ett särskilt bord med mera kryddstarkt om man önskade det. Personal som gjorde allt för att vi skulle trivas. Bra rum alla med havsutsikt. Killarna som ordnade med handdukar och solstolar gjorde allt för att ordna platser till alla. Från receptionen öppet rakt ut till poolen, inga fönster, härlig känsla. Luftkonditioneringen fungerade perfekt och var tyst, även skönt med takfläkten. Sköna sängar, brukar få ont i ryggen men inte här. Detta hotellet är värt mer än 3+. Vi kommer gärna tillbaka.

Tips för att välja rum: Vi bodde på andra våningen , åt nordväst, havsutsikt. Rum 18, 20, 22 bra på denna sidan.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
3  Tack Anita A
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Hikkaduwahotell
0,5 km bort
122 omdömen
1,1 km bort
Main Reef Hotel and Restaurant
Visa priser

Besökt Coral Sands Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Coral Sands Hotel

Adress: No.326, Galle Rd, Hikkaduwa, Sri Lanka
Region: Sri Lanka > Södra provinsen > Galle District > Hikkaduwa
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Swimmingpool
Typ av hotell:
Rankad som nummer 6 av 27 hotell i Hikkaduwa
Prisklass: 556 kr - 1 860 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Coral Sands Hotel 3*
Antal rum: 335
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Agoda, Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Coral Sands Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?