Omdömet skrevs 24 juli 2016

Detta hotel har stor charm o personalens bemötande är berömvärd. vi var här för 4 året i rad.När vi paserade Hikkaduva på vår rundtur var vi dagäster o betalade ca 1000 rup för tillgång till alla fasiliteter. mycket bra.Vi känner oss alltid lika välkomna.
Vi rekomenderar detta hotel för lång/kort tid.Ps Maten är exelent.

Tips för att välja rum: Rum mot gatan kan störas av busstrafiken
  • Bodde här: november 2015, reste som ett par
1  Tack Bruce N
Omdömet skrevs 8 april 2016 från mobil enhet

Tycker att detta hotellet var helt fantastiskt!
Bra läge, fantastisk personal o god mat.
Det var rent o fräscht, städpersonalen lämnade alltid rummen i topp skick.
All personal överlag var otroligt trevliga och hjälpsamma.
Kan verkligen rekommendera andra att åka hit, har svårt att tro att någon blir besviken

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack Inspiration620235
Omdömet skrevs 22 februari 2016

Hotellet har bra standard och ligger fantastiskt vid oceanen. Närhet till underbar snorkling med vackra fiskar och stora sköldpaddor.
Personalen var mkt serviceinriktad, städning om så önskas två gånger per dag. Bra sängar, fasta och underbart med AC och fläkt.
Poolen var underbar.
Det ända negativa som tyvärr skedde nästan varje dag var att de glasbottnade båtar och dykarbåtar som låg precis utanför körde runt och förpestade luften i timmar med gamla motorer med dåligt bränsle. Det verkligen stank mellan varven! (illamående)
Annars fanns närhet till flera bankomater och affärer. Trevligt!
Wifin var sådär och funkade i lobbyn, baren och restaurangen med viss seghet.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Madeleine W
Omdömet skrevs 14 februari 2016

Läge direkt vid stranden. Korallrev med mycket fisk bara att simma ut, kunde nästan gå dit vid lågvatten. Du kunde simma omkring bland stora sköldpaddor. Underbar mat, kött ,fisk och massor med grönsaksrätter. Ett särskilt bord med mera kryddstarkt om man önskade det. Personal som gjorde allt för att vi skulle trivas. Bra rum alla med havsutsikt. Killarna som ordnade med handdukar och solstolar gjorde allt för att ordna platser till alla. Från receptionen öppet rakt ut till poolen, inga fönster, härlig känsla. Luftkonditioneringen fungerade perfekt och var tyst, även skönt med takfläkten. Sköna sängar, brukar få ont i ryggen men inte här. Detta hotellet är värt mer än 3+. Vi kommer gärna tillbaka.

Tips för att välja rum: Vi bodde på andra våningen , åt nordväst, havsutsikt. Rum 18, 20, 22 bra på denna sidan.
  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
3  Tack Anita A
Omdömet skrevs 9 februari 2016 från mobil enhet

Bodde ej på hotellet men var där varje dag och åt lunch eller tog en öl. Fixade även poolticket så vi kunde bada i poolerna och låna solsängar. Väldigt trevligt ställe med trevlig och service minded personal. Har bott på hotellet tidigare och kan varmt rekommendera det. Kommer återvända fler gånger!

Bodde här: januari 2016, reste med vänner
Tack Asakarlss0n