“Kul sevärdhet ”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Mycket olika sköldpaddor och häftigt att se. Mannen som äger sköldpaddorna förklarade hur uppfödningen gick till så man förstod. Lite hemskt att se hur vi skadat sköldpaddorna. Men sevärt absolut!

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Hugo S

Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Han som driver denna anläggning är en mycket sympatisk man. Hjälp honom att hjälpa dessa fantastiska urtidsdjur. Väl värt ett besök.

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack perreh
Omdömet skrevs 19 mars 2017

Intressant och lärorikt att se och få höra om Sköldpaddor. Värdefull insats för dessa djur ! Tuk tuk fram och tillbaka från Hikkaduva betalade vi 300 rupies totalt. Entré ( går till verksamheten ) 500 rupies per vuxen.

Datum för upplevelsen: mars 2017
1  Tack asa55
Omdömet skrevs 13 februari 2017

Besöket är trevligt och guiden är duktig på att berätta. Barnen uppskattade att få hålla och klappa sköldpaddorna.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack 2015Vacation2015
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 2 februari 2017 från mobil enhet

Trevligt o lärorikt dom lägger ner ett stort jobb med små resurser klart värt ett besök . Vi fick hålla i flera sköldpaddor

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack Micke K

Resenärer som tittade på Turtle Hatchery Hikkaduwa tittade också på

Hikkaduwa, Galle District

Besökt Turtle Hatchery Hikkaduwa? Berätta vad du tyckte!