“Sugen på något annat.”

Differente Italian Restaurant
Rankad som nr 27 av 177 Restauranger i Hikkaduwa
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Besökt denna restaurang vid ett flertal tillfällen genom åren. Ett bra val när man längtar efter något annat än kanadensisk mat. Pizzorna tunna och goda. Pastarätterna och så väldigt goda. Enkelt, men trevligt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 604margaretad

Omdömet skrevs 19 februari 2020 från mobil enhet

Ett enkelt hak med goda pizzor och pastarätter. Trevlig miljö, trevlig personal. Maten god. Hit kommer vi åter åtminstone en gång vid vistelse i hikkaduwa.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Outi K
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Supergoda pizzor! Och supergod pasta!Bra service och mycket trevlig personal. Rekommenderas starkt!//Fia

Datum för besöket: januari 2020
Tack FiaBeijersand
Omdömet skrevs 12 mars 2019 från mobil enhet

Är du sugen på pizza ska du besöka denna restaurang. Vi har besökt restaurangen två gånger. Första kvällen tog vi båda salami pizzan. En av bästa pizzorna vi ätit någonsin. Andra kvällen tog min man spagetti med olika tillbehör och han var så nöjd och mätt ännu dagen efter. Jag tog den pizzan vi kallar för Hawaii med skinka och ananas och den var riktigt god också dock ej lika god som salamipizzan. Trevlig lokal och trevlig personal.

Datum för besöket: mars 2019
Tack leenaiva
Omdömet skrevs 2 januari 2019 från mobil enhet

Tanken var att vi skulle gå till en annan resturang men tröttnade att gå så stannade till på detta ställe och det var inget vi ångrade! Beställde bruschetta till förätt som var bra. Sen blev det pizza diavalo för mig och min fru åt lasagne och barnen spagetti. Alla tyckte maten var jättebra här och till bra pris. Stora portioner.

Datum för besöket: januari 2019
1  Tack kicken80

Resenärer som tittade på Differente Italian Restaurant tittade också på

Hikkaduwa, Galle District

Besökt Differente Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!