Omdömet skrevs 14 september 2016

Vi anlände en lördag till Dubrovniks flygplats. Hotell ombesörjde transport till och från hotellet för 80 euro. Personal bar upp resväskorna till rummet. Vi blev väl omhändertagna vid incheckningen.
Rummet L 1 på fjärde våningen var stort med dubbelsäng, två terasser, stort badrum med jacuzzi.
Det fanns en stor kyl och ett väl fungerande AC och internet. Vi hade halvpension, frukost och middag på hotellet. Det var varierande mat och mycket grönsaker och frukt.
Hotellet har en egen solterass på stranden och badhandukar ingår. Man kunde även beställa mat och dryck. Internet fungerade mycket bra på stranden.
Hotellet ligger på strandpromenaden i Herceg Novi, lagom avstånd från alla barer och nattliv.

Tips för att välja rum: Vi bodde på fjärde våningen i rum L 1. Rummet bestod av två terasse och ett stort badrum med jacuzzi. Internet och AC fungerade utmärkt. Observera att hotellet har ingen hiss.
Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Thomas F
Omdömet skrevs 12 augusti 2016

Vänlig och tillmötesgående personal, hög service och bra mat. Hotellet har en fantastiskt utsikt från uteserveringen och från samtliga rum som var fina och bra städade. Gångavstånd till den gamla stadskärnan och en hel del restauranger. Jag saknade dock kaffebryggare och/eller vattenkokare på rummet.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Zoran K
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Allt var helt utan nån fel vi var super nöjda med allting.Vi ska gärna rekomendera detta hottell till våra vänner och bekanta.Jag gillade framför allt läge som är vid havet helt underbart...Vänligt personal....bra service

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack diki1964
Omdömet skrevs 7 juli 2016

Otroligt vänlig personal, liten hotell med hög service. Trevliga personal som omgående hjälpte till. Bästa utsikt och med små barn är närheten till havet ett krav. Maten kunde vara lite mer varierande dock.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack irena_nedeljkovic
Omdömet skrevs 4 januari 2015

Hotellet ligger 10-15 minuters strandpromenad från centrum och på vägen ligger restauranger, glassbarer och olika badställen. Hotellet har en fantastiskt utsikt från uteserveringen där frukost kan intas på morgonen eller en matbit till lunch eller middag. Rummen var fina och bra städade. Personalen var trevlig och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera detta hotell.

• Bodde här: juli 2014, reste med familjen
Tack odman77