“Bra mat och stora portioner ”
Omdöme om Tri Lipe Restaurant

Tri Lipe Restaurant
Rankad som nr 4 av 66 Restauranger i Herceg-Novi
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med god mat, stora portioner till billigt pris. Vi åt kött, kyckling seafood och allt var supergott. Populär, så kom tidigt om du vill sitta ute på den trevliga uteserveringen.

Tack 992annelij

Omdömet skrevs 15 juni 2018 från mobil enhet

God mat och lunchen kan du välja själv iutfrån massa skålor på din klassiska cevapici. Gott till middag dock boka bord på helger

Tack Ida W
Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Mat fantastiskt god. Dock gjorde servicen ett sådan dåligt intryck att det förtog hela upplevelsen. Betställningen ville servitören ha ha samtidigt som vi fick menyn. Blev sur när vi ville hinna läsa först. Han serverade förrätt och varmrätt med 2 minuters mellanrum trots att vi bett om 15 minuter mella rätterna. Dock efter tillsägelse gick han tillbaka med varmrätten.

Tack vancura60
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Mysig resturang på centralt läge. Maten var god men inte helt fantastisk. Ganska långsam service men det blev ändå en trevlig kväll.

Tack vesna154
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Riktigt god mat, trevlig miljö. Restaurangen blev nr 2 av våra 12 testade restauranger i Herceg Novi. Väl värd ett besök. Personalen jättetrevliga

Tack Elvan123

Resenärer som tittade på Tri Lipe Restaurant tittade också på

Herceg-Novi, Herceg-Novi Municipality

Besökt Tri Lipe Restaurant? Berätta vad du tyckte!