“Mycket trevlig restaurang”

Rankad som nr 2 av 184 Restauranger i Budva
Bra för: Lokal mat
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande, förrätterna var vi mycket nöjda med. Varmrätterna schnitzel och pleksavica var fantastiskt bra. Husets vin var gott, så vi är otroligt nöjda.

Datum för besöket: september 2017
Tack jang613
Zoran K, Vlasnik på Konoba Bocun, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2017

Thank You so much! We glad that You enjoyed and like or food and service! Looking forward to seeing You again!

Omdömet skrevs 17 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt på Konoba Bocun tre gånger under vår vistelse i Budva med fyra dagar mellan varje besök. Helt klart den bästa shopskasalladen i stan! Fantastiskt goda hamburgare och bäst av allt är tungrätten. De är väldigt flexibla om man exempelvis vill byta ut potatis mot ris och det är inte heller något problem att dela på en rätt. Ägaren är otroligt trevlig och lyfter besöket. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Ellinor E
Zoran K, Vlasnik på Konoba Bocun, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2017

Thank You so much! We glad that You enjoyed in our food and service! Looking forward to seeing You again!

Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Vilket ställe! Underbar mat, med balkansk äkthet. Familjen som äger och jobbar på stället gjorde vistelsen ännu bättre! Detta mesta är från deras egna närodlingar och det märks på maten.

Za ove nase. Moras bar jednom da jedes ovde. Najbolje nasa hrana!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Adizzo
Zoran K, Vlasnik på Konoba Bocun, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017

Hvala puno! Drago nam je da ste uzivali u nasoj hrani i usluzi. Radujemo se ponovnom vidjenju!

Veliki pozdrav iz Konobe Bocun!

Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Efter en rätt lång promenad fann vi detta ställe
Fantastisk service och välkomnade
Verkligen mån om sina gäster
Maten var sådär tyvärr , gott men inget oj vad vilken upplevelse
Rätt anonymt

Datum för besöket: juli 2017
Tack 211pias
Zoran K, Vlasnik på Konoba Bocun, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017

We hope next time we will meet Your expectations and make your stay in our restaurant better! We thank You for Your comments as they help us to improve our restaurant!

Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Bästa restaurangen i Budva! Superbra service och stora portioner. Mysigt familjeägt ställe. Missa inte detta!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Larren89
Zoran K, Vlasnik på Konoba Bocun, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017

Thank You so much! We glad that you enjoyed in our food and service. Looking forward to seeing you again!

Best regards from Zoran and his whole family!

Resenärer som tittade på Konoba Bocun tittade också på

Budva, Budva kommun

Besökt Konoba Bocun? Berätta vad du tyckte!