“Underbart!”

Rankad som nr 1 av 173 Restauranger i Budva
Bra för: Lokal mat
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Vilket ställe! Underbar mat, med balkansk äkthet. Familjen som äger och jobbar på stället gjorde vistelsen ännu bättre! Detta mesta är från deras egna närodlingar och det märks på maten.

Za ove nase. Moras bar jednom da jedes ovde. Najbolje nasa hrana!

Tack Adizzo
Zoran K, Vlasnik på Konoba Bocun, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017

Hvala puno! Drago nam je da ste uzivali u nasoj hrani i usluzi. Radujemo se ponovnom vidjenju!

Veliki pozdrav iz Konobe Bocun!

Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Efter en rätt lång promenad fann vi detta ställe
Fantastisk service och välkomnade
Verkligen mån om sina gäster
Maten var sådär tyvärr , gott men inget oj vad vilken upplevelse
Rätt anonymt

Tack Pia S
Zoran K, Vlasnik på Konoba Bocun, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017

We hope next time we will meet Your expectations and make your stay in our restaurant better! We thank You for Your comments as they help us to improve our restaurant!

Best regards from Konoba Bocun!

Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Bästa restaurangen i Budva! Superbra service och stora portioner. Mysigt familjeägt ställe. Missa inte detta!

Tack Larren89
Zoran K, Vlasnik på Konoba Bocun, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017

Thank You so much! We glad that you enjoyed in our food and service. Looking forward to seeing you again!

Best regards from Zoran and his whole family!

Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Helt fantastiskt bemötande av familjen som både ägde restaurangen och serverade oss. Maten var utmärkt tillsammans med vinet ägarens far framställt på sin gård.

Tack Philip K
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

En familj driver det här stället och det märks hur dom brinner för att gästen ska bli nöjd. Far, son och dotter serverar, mamma och svägerskan lagar maten. Lokala egenproducerade produkter som lufttorkad skinka, olika ostar (kajmaken är grym), oliver, eget vin etc. gör det där lilla extra. Prisvärt och mysigt, vi var här två ggr under vår semester i Budva.

Tack Joakim G

Resenärer som tittade på Konoba Bocun tittade också på

Budva, Budva kommun

Besökt Konoba Bocun? Berätta vad du tyckte!