“Underbart!”

Rankad som nr 2 av 184 Restauranger i Budva
Bra för: Lokal mat
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Bästa restaurangen i Budva! Superbra service och stora portioner. Mysigt familjeägt ställe. Missa inte detta!

Tack Larren89
Zoran K, Vlasnik på Konoba Bocun, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017

Thank You so much! We glad that you enjoyed in our food and service. Looking forward to seeing you again!

Best regards from Zoran and his whole family!

Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Helt fantastiskt bemötande av familjen som både ägde restaurangen och serverade oss. Maten var utmärkt tillsammans med vinet ägarens far framställt på sin gård.

Tack Philip K
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

En familj driver det här stället och det märks hur dom brinner för att gästen ska bli nöjd. Far, son och dotter serverar, mamma och svägerskan lagar maten. Lokala egenproducerade produkter som lufttorkad skinka, olika ostar (kajmaken är grym), oliver, eget vin etc. gör det där lilla extra. Prisvärt och mysigt, vi var här två ggr under vår semester i Budva.

Tack JoakimG268
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Här fick vi den bästa servicen på länge! Alla var så genuint trevliga och hjälpsamma, någonting vi inte fått mycket av här i Budva. Maten var riktigt fin också! Verkligen värd ett besök!

Tack nic0lettk
Zoran K, Vlasnik på Konoba Bocun, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2017

Thank You so much for compliments. We glad that you like our food and service and that you enjoy in it.

Best regards from Konoba Bocun

Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Riktigt god mat och fin service! Prisvärd mat som ser ut precis som på bilderna och smakar minst lika gott!!

Tack Elin J

Resenärer som tittade på Konoba Bocun tittade också på

Budva, Budva kommun

Besökt Konoba Bocun? Berätta vad du tyckte!