“Inge”

Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Jättenöjda med mat och service. Åt stekt ris med kyckling o räkor samt spicy chicken . Enda störande var trafiken då vi satt ute. Normal prisnivå

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs 4 april 2018

Endast en sorts öl fanns tillgänglig. Rött vin var inte tillgängligt. Thailändska vårrullar oC nasi goreng saknades. Ja, halva menyn var inte möjlig att få. En beställde en grönsaksrätt med ris och denna var helt smaklös. Tre rätter var ok.

Tack Christer F
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Genuint trevligt ställe som serverar väldigt god asiatisk mat och som bryr sig om sitt rykte. Väldigt prisvärt. Väldigt artig och trevlig personal. Gå hit en kväll för ett avbrott från den klassiska montenegrinska maten som serveras på nästan varenda restaurang i Budva. Var dessutom väldigt gott trots att man är bortskämd stockholmare med alla thairestauranger runt varje hörn.

1  Tack mightyalec
Omdömet skrevs 18 juni 2016

Inte som kina mat här hemma smakade ingenting. Någon måste glömt krydda maten. Servitörerna drar inte i onödan på smil banden.

Tack Mia J
Leopold982, General Manager på Thai Restaurant Taste of Asia, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2016

Dear Mia,
thank you for your time to comment,bat i do not understand Swedish, so I do not know exactly what the reviews you sent us,and please explain to us what you have eaten in our restaurant (what is wrong) and the name of the waiter that we were able to correct mistakes; like we can not do anything because we do not know exactly why you are not satisfied with our Restaurant!
I'm sorry you had a bad experience at our restaurant and I hope that we will make it right the next time you visit the Taste of Asia!
Kind regards!
sincerely, Goran

Omdömet skrevs 7 april 2016 från mobil enhet

Utmärkt mat i Budva. Vi är glada att vi hittat en bra asiatisk restaurang. Tjänsten är utmärkt och vi återigen tillbaka till denna restaurang. alla de bästa

Tack Carmen J

Resenärer som tittade på Thai Restaurant Taste of Asia tittade också på

Budva, Budva kommun
Budva, Budva kommun

Besökt Thai Restaurant Taste of Asia? Berätta vad du tyckte!