Spara

Mer information
från 85,20 US$
Mer information
Omdömet skrevs 7 mars 2018

En vacker, lugn strand med perfekt sandbotten. På helgerna blir det lite mer folk då stranden är väldigt populär av lokalbefolkningen som mest håller till på första delen av stranden. Det är en upplevelse att se lokalbefolkningen njuta så mycket av havet och stränderna trots tillgång året om.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Anders N
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Jättehärlig strand! Helt klart vår favorit. Fin sandstrand, sandbotten, lugnt och skönt utan påflugna försäljare. Bra food trucks med god prisvärd mat och solstolar som man kan hyra.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Kajsa_gbg
Omdömet skrevs 4 januari 2018

En av de stränder vi passade på att besöka fler än 1 gång på vår vistelse. Här finns allt som man kan önska sig både vad gäller mat från foodtrucks och vattenaktiviteter. Foodtrucksen har personal som går runt på stränderna och fixar beställningar på mat och dryck samt ordnar ett bord med stolar till din plats så att man kan sitta vanligt och äta, bra utbud av alla typer av dryck (Öl, drinkar, läsk och juice)
Passar perfekt för alla.
Kom ihåg att ta med toalettpapper till de publika toaletterna då detta saknas

Tack 286lasser
Omdömet skrevs 22 december 2017

Vi åkte runt en del och kollade på olika stränder när vi var på Mauritius och Mont Choisy vinner matchen helt klart.
Ca 2 km sandstrand med bra botten och bra simmöjligheter.
Snorklingen däremot kass. Fanns i princip inget att se. Kanske hade funnits lite på den norra sidan, men det kollade vi aldrig. Men som strandhäng på eftermiddagen med tillhörande solnedgång var den perfekt.

1  Tack Wado_Urban
Omdömet skrevs 18 december 2017 från mobil enhet

En av de bättre stränderna på denna sida av ön. Fin sand som sträcker sig ut i havet samt tillgång till mycket skugga från palmerna som finns längs stranden. Det finns toalett och food trucks nära till hands.

1  Tack feelsfoodman