“Mycket trevlig Beach club”

R Beach Club Mont Choisy
Rankad som nr 6 av 11 Restauranger i Mont Choisy
Omdömet skrevs 26 juni 2018

Detta stället blev snabbt en favorit. När vi inte var på stranden så var vi här. Trevlig personal och fint med en pool som hela familjen fick bada i.

Tack Rebecca A

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Avslappnad och trevlig Beach Club. Bra service och mat, även om det är lite dyrare än övriga restauranger i närområdet. Stort plus med poolen som man kan svalka av sig efter en promenad på stranden.

Tack ANDQQQ
Omdömet skrevs för 3 dagar sedan

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Resenärer som tittade på R Beach Club Mont Choisy tittade också på

Trou aux Biches, Distriktet Pamplemousses

Pointe aux Canonniers, Grand Baie

Besökt R Beach Club Mont Choisy? Berätta vad du tyckte!