“Fint avskilt, lugnt ställe för en lunch”

English Tea House & Restaurant
Rankad som nr 2 av 105 Restauranger i Sandakan
Bra för: Affärsmöten, Vacker utsikt, Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 11 april 2016

Vi var här mitt på dagen och åt en lunch. Mycket bra service och trevlig omgivning. Maten var bra utan att vara fantastisk.

Tack FamiljfranSpanga

Omdömet skrevs 12 januari 2016

Fin restaurant med Brittiska anor och brittisk stil. Set menu för ok pengar. Fin utsikt över staden nedanför. Lite svalare uppe på höjden än nere i staden. Gott kaffe säger min fru.
Mycket belevade kypare.

Tack Tomas U
Omdömet skrevs 8 januari 2015

Mycket fin utsikt och miljö, men maten kunde varit bättre.
Härligt att få besökt detta mytomspunna ställe

Tack Ramso13
Omdömet skrevs 13 juli 2014

Mycket engelsk miljö, fantastiskt läge med vidsträckt utsikt högt över staden, 100 trappsteg. Bra service, men tyvärr smakade det inte lika bra som det såg ut. Trots det var vi där två gånger, så det får väl tala för upplevelsen.

Tack Astridottilia
Omdömet skrevs 15 april 2013

En mysig plats med vidsträckt utsikt väntar dig när du kommit upp. Gammaldags English te i finporslin med flottes freak och scones. Det finns även annat att äta och dricka. Charmigt och avkopplande

Tack Gunnel F

Resenärer som tittade på English Tea House & Restaurant tittade också på

Sandakan, Sandakan Division

Besökt English Tea House & Restaurant? Berätta vad du tyckte!