“Grym pasta!”
Omdöme om La Pizzeria

La Pizzeria
Rankad som nr 13 av 243 Restauranger i Koh Tao
Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Ett riktigt bra pasta o pizzaställe. Ligger lite off genom en gränd på 90 m, men det är väl värt att ta sig dit. Vi åt hemmalagad lasagne och tagliatelle Alfredo, båda rätterna var al dente och riktigt goda. Pizzorna såg grymma ut som kom till grannborden. Tyvärr var det sista kvällen vi åt där annars hade garanterat gått dit igen.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Pea E

Omdömet skrevs 16 juni 2018 från mobil enhet

Helt fantastiskt god pizza! Ligger definitivt på topp bästa jag ätit någonsin! Även bra utbud av viner!

Datum för besöket: juni 2018
Tack Anna L
Omdömet skrevs 13 januari 2018

Haft en hård utekväll, trött på Thaimat eller bara extremt sugen på en god pizza?
Då är La Pizzeria perfekt med sina goda pizzor, och det bästa av allt, dem har utkörning med kort leveranstid och all beställning kan göras via deras Facebook sida!

Datum för besöket: januari 2018
Tack Mathias K
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

Bästa pizzan i Thailand. Personalen var super trevliga. Lite svårt att hitta dit men om man bara följer den ödsliga gången med lite lampor så kommer man tillslut rätt. Bra restaurang för pengarna. Kommer definitivt gå dit igen.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Jennie N
Omdömet skrevs 28 februari 2017 från mobil enhet

Mysigt läge på en bakgård som är hyfsat enkelt att hitta till. Ok priser och den bästa pizzan jag har ätit i Thailand.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Johanna P

Resenärer som tittade på La Pizzeria tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt La Pizzeria? Berätta vad du tyckte!