Omdömet skrevs 2 december 2017 från mobil enhet

Ett oerhört trevligt boende i egen bungalow. Allt genomtänkt och fint, stugorna ligger inbäddat i naturen. Alla detaljer vackert snidat i trä. Magisk utsikt över havet. Avkopplande miljö, solsängar både vid havet och vid poolen. Hjälpsam personal. Bra och god frukost.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack enlundabos
Omdömet skrevs 1 april 2016 från mobil enhet

Hade bokat "sky-cottage" och det var väldigt charmigt och fridfullt men de ca 300 trappstegen var för mycket i värmen så vi bytte till ett av de runda stenhusen efter en natt, Att ligga vid stranden och titta på restaurangen och bungalowerna och naturen över berget var fantastisk. Personalen i receptionen var lite ointresserad och trist. Frukostpersonalen var desto trevligare. Enda negativa var att det nära stranden var mycket sjöborrar. Vi såg dem tidigt med våra cyklop men varje dag gjorde gäster sig illa, Det borde ha funnits en varning för detta.

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Maria H
Omdömet skrevs 28 mars 2016 från mobil enhet

Jättemysigt hotell! Vi bodde 4 nätter på Cabana och trivdes väldigt bra, barnvänligt med poolområdet och lugnt hotell. Men ändå nära till nattliv och restauranger. Åker gärna tillbaka till Cabana! Frukosten var väldigt bra för att vara i Thailand. Väldigt fina rum/hus!

Bodde här: mars 2016, reste med vänner
Tack karolinlidberg
Omdömet skrevs 17 juli 2015 från mobil enhet

Vi var här i 4 nätter och måste säga att detta va ett helt ok hotell. Rummet vi hade, Deluxe Patio Villa va superfint och jättestort.
Personalen på hotellet/restaurangen va jätte trevliga och hjälpsamma.
Dock va personalen i receptionen sådär. Inte otrevliga på nått sätt, men det där lilla extra hjälpsamma saknades. Deras laundry service va inte heller helt hundra. Fick 50% av vår tvätt förstörd. Fick ingen kompensation för det förutom att vi slapp betala för den.
Härligt poolområde!

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack BeaHerrmann
Omdömet skrevs 23 januari 2015 från mobil enhet

Mycket dålig service, tråkigt bemötande samt mycket slarviga misstag. Det är en väldigt illa luktande doft på hotellområdet. Det enda som var bra var att rummet var väldigt fint. (White sand cottage) Detta är ett hotell som är lite fina i kanten men som tar överbetalt för vad de har att erbjuda.

Bodde här: januari 2015
Tack Stina T