“Middag”

Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Omdömet skrevs 19 mars 2016 från mobil enhet

Åt middag bär två gånger under våran vistelse på ön och båda gångerna var maten superb. Servicen är som på många platser i Thailand långsam och ibland ganska slö, men maten vägde upp. Fantastisk solnedgångar från denna restaurang också.

Tack mbjornerud

Omdömet skrevs 20 januari 2016 från mobil enhet

Alltid trevlig personal och god mat trots att det går lite långsamt att få meny och få beställa men läget precis vid stranden väger upp allting. Priserna är bra och det är valuta för pengarna. Grym bbq på kvällarna och då märker man att stället är populärt!

Tack Karolina S
Omdömet skrevs 22 december 2015 från mobil enhet

Blev snabbt vårt favoritställe i Koh Tao. Superbt god mat och enkel, trevlig, avslappnad atmosfär. Grillspetten rekommenderas särskilt. Utmärkt service dessutom. Rekommenderas varmt.

Tack Peter S
Omdömet skrevs 7 december 2015

Jag åt här flera gånger, restaurangen var fräsch, genuint thailändsk och hade de bästa vårrullarna jag smakat. Den låg perfekt mitt på stranden, och det blir bara bättre av de otroligt vackra utsikten över havet.

Tack Linnéa F
Omdömet skrevs 14 mars 2015

Bra mat med helt underbara solnedgångar från första parkett. Snabb service och riktigt goda pizzor om man är sugen på det.

Tack RoyneW

Resenärer som tittade på Sairee Cottage Diving Restaurant tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt Sairee Cottage Diving Restaurant? Berätta vad du tyckte!