“Fantastisk mat och service”

The Gallery Restaurant
Rankad som nr 3 av 243 Restauranger i Koh Tao
Kök: Thailändskt
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat och service. Supertrevlig personal och fint Galleri. Rekommenderar detta ställe på Koh Tao.

Datum för besöket: februari 2018
Tack 156axelb
imagemarine, Owner på The Gallery Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Underbart tack

Omdömet skrevs 17 februari 2017 från mobil enhet

Maten är som många säger i lite mindre portion. Men det är inget negativt i.o.m. att det är oftast alldeles för stora portioner annat. Väldigt gott mat och riktigt fint kryddat. Man kan undra över priset, men kvalitet av lagning justifierar det. Jag rekommenderar varmt. Värt ett besök definitivt.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Olivier P
imagemarine, Owner på The Gallery Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2017

Superb, tack.

Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Efter att läst rekommendationerna här innan vi begav oss dit så var förväntningarna höga med efteråt tycker jag inte att de var så speciellt...
Maten var god med portionerna var små! Har ätit godare mat under våra veckor i Thailand!

Datum för besöket: februari 2017
Tack lottas87
imagemarine, Owner på The Gallery Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2017

Thanks for the review. I'm glad that you enjoyed it. You should have spoken to us so that we could have helped you.

Thai food is meant to be shared so the idea is to order several dishes to share between you which affords one the opportunity to try many different things. If you did not have enough it simply means that you did not order enough. We explain this very clearly on the menu. Actually the best way to eat here is by following our "Trust The Chef" option. You can't really fairly judge our cuisine based on what is actually a side dish of fried rice or a pad Thai.

If you are looking for a cheap meal then you came to the wrong place, we believe in quality and perfection and in that lies the value. Please talk to us when you are at The Gallery, if you don't understand Thai cuisine we will help you or if you are on a budget we will happily tell you where to go.

All the best.

Omdömet skrevs 20 december 2016 från mobil enhet

Godaste thaimaten under vår vistelse på Koh tao! Servicen var fantastisk, maten kom snabbt och samtidigt(aldrig hänt sen vi kom till Thailand), mysigt ställe som verkligen brydde sig om sina gäster. Vi tog även efterrätt som också smakade utsökt! Lite dyrare än vanligt, men verkligen inte dyrt för vad man får!

Datum för besöket: december 2016
Tack isabellearnehall
imagemarine, Owner på The Gallery Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2016

Vi är glada att du du haft det. Tack för översyn.

Omdömet skrevs 24 februari 2016 från mobil enhet

Personalen gav verkligen bra service och såg till att man var nöjd med allt. Fast det var väldigt fullt löste de bordsplats ändå direkt. Maten var jättegod och till bra priser.

Datum för besöket: februari 2016
Tack eelinwennstrom
imagemarine, Owner på The Gallery Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2016

Tack för den stora översynen. Stor punkt om priset.

Resenärer som tittade på The Gallery Restaurant tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt The Gallery Restaurant? Berätta vad du tyckte!