“God mat! ”

Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 13 april 2017 från mobil enhet

God mat till ett bra pris! Servicen var okej, inget speciellt men funkar! Ligger väldigt centralt så det är alltid trevligt! Testa kyckling cashewnötter!

Tack noatholen

Omdömet skrevs 28 mars 2017 från mobil enhet

Tillbringade 10 dagar på Koh Tao hade gått Sy Chilli rekommenderat och vilken toppenrestaurang. Mat personal och stämning var på topp. Åt där säkert 7 ggr på 10 dagar.

Tack Megsi60
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Ligger centralt längs gatan i Sairee. Alltid mkt folk och det är mkt billigt. Thaimaten är vällagad och väldigt god. Personalen är trevlig och det går ganska snabbt att få mat.

Tack niklasfredrik
Omdömet skrevs 1 februari 2017 från mobil enhet

God mat! Stort ställe så perfekt för större sällskap såväl som små.
Riktigt god pizza, helt okej thai-mat. Efterrätterna vad stora o goda! Speciellt den friterade bananen, gott gott.
Bra priser fastän det ligger mitt i smeten.

Tack Anni P
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

God mat till bra pris. Maten kommer hyfsat fort, alla får maten samtidigt och priset är bra. Vi åt här flera gånger! Prova gärna deras rekommenderade maträtter.

Tack Mallllle

Resenärer som tittade på Su Chilli tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt Su Chilli? Berätta vad du tyckte!