Kostnadsfri avbokning till den 22-07-08
Boka nu, betala på plats
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-09
Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-09
eDreams43 US$
Omdömet skrevs 28 november 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: november 2017
Omdömet skrevs 18 mars 2016

Rumstips: We had two huts next to each other with view over the ocean. Can't beat that!
Datum för vistelsen: december 2015
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Datum för vistelsen: februari 2016
Omdömet skrevs 6 januari 2016

Datum för vistelsen: december 2015
Omdömet skrevs 26 oktober 2015

Rumstips: Get own Scooter from "Oli's motorcycles" near the Post Office near the pier.
Datum för vistelsen: oktober 2015
  • Restyp: Reste ensam