“Rekommenderar detta ”

Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 7 juli 2015 från mobil enhet

Perfekt för den som vill äta något annat än thaimat och njuta av lite tysk inspirerad mat! God mat och härlig service. Ligger lite off och är inte för stort.

Tack Victor H

Omdömet skrevs 29 januari 2015 från mobil enhet

Riktigt gott och riktigt trevlig dam!! Käkat där 3 gånger där under mina 2 veckor på koh tao. Måste prövas!!!

Tack Sammy K
Omdömet skrevs 28 januari 2015 från mobil enhet

Vi har precis varit på Taste of home, där vi åt wienerschnitzel samt en specialrätt innehållande kyckling & svamp(tror den hette Chicken ragout). Vi delade även på en helt underbar chokladmousse med hemmagjord Baileys till.
Allting smakade helt underbart, stora portioner och mycket smak.
Vi började även middagen med mojitos gjorda på färsk passionsfrukt, de var sådär härligt läskande efter en lång dag i solen.

Kvinnan som äger restaurangen är väldigt trevlig och personlig utan att bli för "på". Bra priser har de också, lite dyrare än enkel thaimat men för storleken samt smaken på maten så betalar vi gärna lite mer.

Lite svårt att hitta, vi trodde först vi hade gått fel men såg till sist var det låg. (Upp mot muay thai gymmet, restaurangen ligger på vänster sida mitt emot ett hotel med en bläckfisk som ikon)

Tummen upp - vi kommer garanterat tillbaka!

Tack Maria E
Omdömet skrevs 25 januari 2015 från mobil enhet

Denna restaurangen är den bästa på hela ön, hit ska man gå om man är trött på thaimat. Maten är helt fantastisk och även servicen är toppen! Lite svårt att hitta dit, det ligger på samma gata som muai thai arenan, mittemot "jolly" skylten.

Tack Stina T
Omdömet skrevs 7 december 2014

Trevlig tysk restaurang med riktigt stora hemgjorda winersnitzel. Kyckling Cordon bleu med hemgjort potatismos och stuvad spenat tillhör också favoriterna. Ägarinnan är jättetrevlig och slår sig gärna ner vid bordet och pratar lite. Den hemgjorda bailysen och choklad mossen icke att förglömma

Tack 201angel

Resenärer som tittade på Taste of Home tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt Taste of Home? Berätta vad du tyckte!