“God mat och trevlig personal”
Omdöme om Yin Yang

Yin Yang
Rankad som nr 22 av 225 Restauranger i Koh Tao
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 18 november 2016 från mobil enhet

Vi var väldigt nöjda med maten och personalen var jättetrevliga.
Tyvärr har stället låg mysfaktor vilket drar ner betyget ett snäpp. Men bryr man sig inte så mycket om att det ligger vid vägen och har lysrörsbelysning så är det toppen.

Tack Bohlen99

Omdömet skrevs 10 juli 2016 från mobil enhet

Hamnade här av en slump men återvände varje kväll. Alltid lika gott. Starkt, fräscht, trevlig service. Bra vegetariska alternativ. Missa inte detta ställe!

Tack Ingela E
Omdömet skrevs 2 januari 2016 från mobil enhet

Restaurangerna bredvid folktomma men utanför detta ställe var det kö! Vi ångrar inte att vi köade också. Mkt bra service och fantastisk mat. Mkt prisvärt också!

Tack Christian C
Omdömet skrevs 28 december 2015 från mobil enhet

Den bästa restaurangen i koh Tao! Jättegod thai-mat, bra utbud med mycket att välja på och väldigt billigt. Ett mycket trevligt ställe att äta på!

Tack Frida J
Omdömet skrevs 27 december 2015 från mobil enhet

Så sjukt gos Thai mat, vi var fyra personer och vi åt där minst 4 dagar och alla gånger fick vi alla fyra bra och god mat! Pad thaien är så sjukt god!! Ät här!

Tack Sara W

Resenärer som tittade på Yin Yang tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt Yin Yang? Berätta vad du tyckte!