“Underbar upplevelse tillslut”

Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för större barn, Aktiviteter för små barn
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Jättebra skola som tar sig tiden att göra det så roligt och enkelt för dig som möjligt.

Hade Erik Ahlin som instruktör och kunde inte varit mer nöjd. Erbjöd att komma in 1h tidigare på morgonen för att ge mig extra hjälp då jag inte klarade en av övningarna i poolen första dagen. Var nära på att hoppa av men med bra stöd lyckades jag ta mig igenom det och har nu mitt dykarcert. Kunde inte varit gladare!

Tack Oscar S
JayRoc83, Owner på Roctopus Dive, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Hi Oscar

Super happy you enjoyed your experience with Erik and the rest of the dive team, your welcome back anytime, thanks for taking the time to write us a review.

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Skulle inte kunna vara mer nöjd med Roctopus! Superbra dykskola med hjälpsam och förstående personal. Rekommenderar starkt denna skola!

Tack Hampus M
JayRoc83, Owner på Roctopus Dive, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2018

Hi Hampus

Thanks for taking the time to write us a review, super happy you enjoyed your time with us.

Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

De gör allt man kan förvänta sig för sina kunder. Säkerheten är god, stämningen är medryckande glad och de är inte sena att tillmötesgå kundernas önskemål. Det är också enkelt att träffa folk då de erbjuder en liten aw varje kväll där man kan träffa dykledare och andra kunder över ett glas. Vi dök 8 dagar och fick samma höga kvalité av alla dykledare. 5 av 5!

Tack Sommarkatten
JayRoc83, Owner på Roctopus Dive, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Hi there,

I'm super happy you enjoyed your experience with us, thanks for taking the time to write us a 5 star review, I hope you enjoy the rest of your travels.

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Kan inte vara mer nöjd med Roctopus dive. Jätte trevlig o hjälpsam personal. Man kände sig alltid välkommen. Tog både open water och advanced med Gary Robbins. Han är en riktig toppen instruktör. Han förklarade så att de var enkelt att förstå och han varken stressade eller pressade mig i något moment. Han såg verkligen till att man var ok och förstod allt innan han gick vidare till nästa steg.

Tack Sandra N
JayRoc83, Owner på Roctopus Dive, svarade på det här omdömetSvarade 4 mars 2018

Hi Sandra

Congratulations on completing your OWC and AA with Gary, super happy you enjoyed your experience with us, thanks for taking the time to write us a review, enjoy the rest of your travels.

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Bästa dyk centret och med en underbar personal samt instruktörer. Kan varmt rekommendera roctopus dive och ett stort tack till underbara Hannah som vi hade som dive instuctor på Wind Beach resort ❤️❤️❤️

Tack Mathias L
JayRoc83, Owner på Roctopus Dive, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2018

Hi Mathias

Thanks for taking the time to write us a review! Super happy you enjoyed your dive experience with Hannah. Enjoy the rest of your travels.

Resenärer som tittade på Roctopus Dive tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt Roctopus Dive? Berätta vad du tyckte!