“En riktigt bra restaurang ”

Barracuda Restaurant & Bar
Rankad som nr 21 av 225 Restauranger i Koh Tao
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 22 april 2017 från mobil enhet

En utav dom bästa ( enligt mig) restaurangerna på Sairee beach , riktigt bra mat , ALLTID bra service, liten och mysig restaurang, bra drinkar

Tack 775fredrikb

Omdömet skrevs 6 april 2017 från mobil enhet

Trevlig och bra personal. Mycket god mat och vi provade många olika rätter. Dessutom trevlig gata att sitta på.

Tack Niklas B
Omdömet skrevs 12 mars 2017 från mobil enhet

Mkt och välja på, men vi valde fiskplatta för två, helt fantastisk, maten, servicen, deras HOuse wine och drinkar, (rasberry mojito)
We Will definitely be back

Tack Patricia L
Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Vi besökte denna restaurang då den fått så bra omdömen överallt. Vi bokade vårt bord dagen före och kom till restaurangen och fick då snabb servis och beställde vår mat och dryck. Men sedan hände inget mer kan man säga, ingen kom och frågade om det smakade bra eller om vi saknade något. Min man åt Barracuda och jag tog två tapas och inget av det var väl så där riktigt gott som man trodde det skulle vara. Min bruchetta var stenhård som en skorpa och var svår att skära i, och min makes fisk smakade inte mycket. Men sedan när de plockade tallrikarna var det ingen som frågade om vi ville ha dessert eller kaffe, vi väntade nog 20-30 minuter och satt med tomma glas och flera kypare gick förbi flera gånger utan att ens slänga ett öga på oss och undra om de kunde erbjuda något mer. Trots att vi försökte få uppmärksamhet hände inget, och när tillslut någon såg oss hade vår lust att sitta kvar här med en dessert definitivt upphört, så vi betalade och gick.
Skulle nog säga att den fått lite väl bra rykte om sig. Kommer inte tillbaka i alla fall det är säkert. Nej Tarna Aligns sushi är bäst!

Tack LizzieLif
Omdömet skrevs 22 december 2016 från mobil enhet

Blev tyvärr lite besviken på maten och servicen, fyra personer som inte har delat upp restaurangen i sektioner, vi fick ständiga frågor om vi var klara att beställa eller om vi ville ha mer.. Allt i välmening men med betygen på tripadvisor kan man förvänta sig betydligt mer! Maten var helt ok men portionerna vansinnigt stora, vi beställde tapas/apertiser och lämnade mat kvar efter totalt 4st på två.

Tack Christian S

Resenärer som tittade på Barracuda Restaurant & Bar tittade också på

Koh Tao, Provinsen Surat Thani

Besökt Barracuda Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!