Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Bodde här i en vecka och älskade det! Två pooler att ligga vid, dock har de dykutbildning i dessa vilket kan kännas lite obekvämt när man vill bada. Typ 50m till stranden som är fantastiskt fin! Receptionen kan hjälpa till med det mesta. Restaurangen är helt underbar! Personalen är serviceminded, maten fantastisk, speciellt kyckling med cashewnötter och deras mixed berry Shake, och utsikt över havet. Kan starkt rekommendera detta ställe!

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Lovisa E
Sairee_Cottage, ผู้จัดการฝ่ายต้อนรับลูกค้า på Sairee Cottage Resort, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2018

Dear Lovisa E,

Thank you very much for taking the time to share your positive feedback.
We are delighted to know that you enjoyed with our resort and service.

We do look forward to the pleasure of welcoming you back to our beautiful resort again soon.

Best regards,
Wanwanuch Ruantongkum
Front Office Manager

Omdömet skrevs 11 mars 2017 från mobil enhet

Efter nästan 2 veckors vistelse på Sairee Cottage har vi blivit både nöjda och totalt missnöjda. Små saker som att toapappret och tvålen inte fylls på.. Gnälla på personalen för att få byta lakan som bebis bajsat på. Och poolhandukarna tycker de att man ska ha egna. (De är slut) Trots att de lovar att dem ska tillhandahålla detta.

Trevliga dive masters och instructors. Med mycket kunskap. Bra och nogranna med innehållet på deras kurser.

Tyvärr blev vi lurade då vi frågade om det var okej att bebis som ammar följer med med sin pappa på båten medans jag som är mamma dyker. Det gick aldeles utmärkt enligt dem. Bara jag gjorde en refreshing course. Och de tyckte också vi skulle köpa ett dykpaket. Med 6 dyk då vi skulle göra upp dem på två personer rätt snabbt(Jag och pappan)

Efter jag gjort kursen. Köpt dykpaket och cyklop då inget de hade passade. Ca 10.000 bath senare. Säger dem att bebis inte kan följa med på båten med sin pappa så att jag kan dyka. Och amma bebis emellan dyken.
Lurad på allt och det enda dem säger är "Sorry".
#Bitter.

Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack Sad R
Omdömet skrevs 1 juni 2016

jag upplevde denna resort som en av de bästa på ön renligheten var hög standard på sängar och närheten till havet underbart hade pool room tyst och lugnt men nära till stim och stoj ren på dusch och wc jag åker gärna tillbaka hit prisvärt frukost +++

Rumstips: pool rum trevlig personal strandnära
Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Anders E
Omdömet skrevs 12 januari 2016 från mobil enhet

Trevlig personal och bra läge till strand, stan och restauranger. Kommer helt klart bo här igen när jag kommer tillbaka till ön! Man får be om städning för den kommer inte av sig själv trots att dom säger det men dom löser de så fort man hojtar om det.

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack karolinas9092
Suthira_Panmas, General Manager på Sairee Cottage Resort, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2016

Dear Karolina S,

Thank you so much for your review. We look forward to the pleasure of welcoming you back once again.

Best regards.
Ms. Suthira Panmas

Omdömet skrevs 9 december 2015 från mobil enhet

Egentligen inget märkvärdigt hotell, enkla rum med enkel inredning. Helt okej pool, det var inte mycket till strand så det var skönt att poolen fanns. Läget var bra till restauranger och barer. De tar inte emot bokningar utan man får komma förbi och hoppas på det bästa typ.

Datum för vistelsen: december 2015
Tack 902angelinag